Paljonko maksoi noin iso jäätikkö?käsi on referenssinä pallon koosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko maksoi noin iso jäätikkö?käsi on referenssinä pallon koosta
3,5ePaljonko maksoi noin iso jäätikkö?
Jos kyseessä perus turrereissu niin paikalla on yleensä joku jolla käsissään tarpeeksi pysäytysvoimaa.En ainakaan kattoisi silmiin :D
Onko nuo jotain porilaisia kikkeleitä vai mitä.Ei tuo nyt varsinaisesti kovinkaan herkulliselta näytä.Ei tuo nyt varsinaisesti kovinkaan herkulliselta näytä.
katso liitettä 241825
Onko nuo jotain porilaisia kikkeleitä vai mitä.
Olisin vähän huolissani...Onko nuo jotain porilaisia kikkeleitä vai mitä.
Osasin muuten joskus kommunikoida lokkien kieltä. Oli hieno taito se.Jännää miten ukosta lähtee ääniä.
Tunsin aikoinaan erään hemmon jolla oli sama taito. Oli veneestä onkiessaan haastatellut kalalokkia. Kysynyt missä viettää talvet. Vastaus oli ollut että Puolan rannikolla.Osasin muuten joskus kommunikoida lokkien kieltä. Oli hieno taito se.
Kai ny muutama ohramallas ja?Mitä kuumempi sen parempi. Pumput huutaa kylymää taloihin. Paliju ja uima-allas viileetä vettä. Ulkona saa olla kunnon kärtsä. Aurinkorasvaa päänuppiin. Ja kikkelinnuppiin.
Ai se jopa ymmärsi sitä?! Minä vaan kuulostin lokilta. Lokit varmaan ihmetteli mitä selitän. Kalat kelpasi kyllä.Tunsin aikoinaan erään hemmon jolla oli sama taito. Oli veneestä onkiessaan haastatellut kalalokkia. Kysynyt missä viettää talvet. Vastaus oli ollut että Puolan rannikolla.
Hän oli semmonen vähän omanlaisensa persoona.Ai se jopa ymmärsi sitä?! Minä vaan kuulostin lokilta. Lokit varmaan ihmetteli mitä selitän. Kalat kelpasi kyllä.
Siis aivan kuin minä.Hän oli semmonen vähän omanlaisensa persoona.
Ja helevetin kova kalamies.