Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kenen idea oli ottaa keskelle lomaa työpäivä? Ei jaksais, meniskö joku muu tekemään mun hommat huomenna? Yks levy pois, 3 x olkaskopia, cuffeja kait. Ottajia?

Lähtöjärjestys semmonen Känädässä, että saattaa olla alkukierroksilla säpinää.

Olen toisaalta todella tyytyväinen, että Alonso on kärjessä sekoittamassa pakkaa nuorison keskellä, mutta eiköhän se muutu 10 kierroksen sisällä.

Olen toisaalta todella tyytyväinen, että Alonso on kärjessä sekoittamassa pakkaa nuorison keskellä, mutta eiköhän se muutu 10 kierroksen sisällä.
Eiköhän se järjestys muutu vielä "normaalimmaksi". Saa nähä vain kuinka nopeasti, kun oletetut top6 autot on aika kaukana, tai puolet heistä.

Vähän tylsää

85781233.webp

Kenen idea oli ottaa keskelle lomaa työpäivä? Ei jaksais, meniskö joku muu tekemään mun hommat huomenna? Yks levy pois, 3 x olkaskopia, cuffeja kait. Ottajia?

🙋‍♀️ Löytyykö Googlella mallisuoritusta?

Tai soita sinne ja kerro, että olet lihonut lomalla niin paljon, että isomasusi on ulottuvampi kuin kätesi ja et yllä asiakkaaseen asti? 😳 Pakko perua.

Back
Ylös Bottom