Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

🤔

Jaksaisikohan hakea mietoa alkoholijuomaa ja suklaata. Popcorn-suklaan maistelu on rästissä.
En todennäköisesti pidä siitä, mutta pitää se kerran maistella.

Seuraavaksi kahvi ja vastuuton paketillinen syötävää syntiä.

temptation

🤔

Jaksaisikohan hakea mietoa alkoholijuomaa ja suklaata. Popcorn-suklaan maistelu on rästissä.
En todennäköisesti pidä siitä, mutta pitää se kerran maistella.

temptation
On kyllä semmosta kampetta tämä voifudge että tästä voisi alkaa tohtorilla oikein kunnon alamäki.

Tästä tulikin mieleen, että tuolla kreetan suunnalla rälläs huomattavan paljon ruosteista Hiluxia menemään. Ehkä seekkerin pitää muuttaa sinne ja pistää entisöintipaja pystyyn?
Taitaa välimeren seudulla olla autoilukulttuuri sellainen että ajetaan vaan niin kauan kuin liikkuu ja korjauksia vain ne ihan pakolliset.
Joten kysyntä pieteetillä tehtyihin entisöinteihin voi olla hyvin rajallinen.

Vuosia sitten olin päiväsairaalajaksolla. Siellä oli hyvin myrtynyt nuori mies, joka ei pitänyt yhtään mistään. Ei kelvannut ohjaajan ehdottamat vapaaliput uimahalliinkaan. Muistutin kanssapotilasta siitä, että altaan syvään päätyyn voisi olla näppärää hukuttautua. Ohjaaja mulkoili pahasti.

Päiväsairaalan kolme parasta puolta olivat: aamupala, lounas ja päiväkahvi.
Ettei se Vokotti sattunut olemaan?

On kyllä semmosta kampetta tämä voifudge että tästä voisi alkaa tohtorilla oikein kunnon alamäki.
Kuulostaa jo sellaiselta nimeltä, että varmaan liian makiaa minun makuun.
Joten kysyntä pieteetillä tehtyihin entisöinteihin voi olla hyvin rajallinen.
Mutta mattamustaa ja olohuoneessa tehdyllä hitsillä? e: toki mattamusta välimeren auringossa voi olla hieman lämpöinen

Kuulostaa jo sellaiselta nimeltä, että varmaan liian makiaa minun makuun.

Mutta mattamustaa ja olohuoneessa tehdyllä hitsillä? e: toki mattamusta välimeren auringossa voi olla hieman lämpöinen
Itsekään en kovin makeasta välitä ja tuo ei ollut semmonen äklömakea.

Ja siellä on liian kuuma hitsatakin.

Back
Ylös Bottom