Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on aina pidemmällä lomalla (nyt ei, koska olen poissa vain viikon);
"Olen lomalla enkä palattuani lue ennen 30.7. tulleita viestejä. Jos viestisi on tärkeä, lähetäthän sen uudelleen 30.7. jälkeen."

Yhden ainoan kerran joku on ihan oikeasti lähettänyt minulle viestin uudelleen.

Tällaisia viestejä kuin tuo sinun tai minun pitäisi käyttää laajemmin; ihan turhaan ihmiset tuskastelevat loman jälkeen sähköpostin purkua - sehän on vain deleten hakkaamista koska kaikki minulle viestin lomani aika lähettäneet ovat saaneet tiedon etten tule heidän viestiään lukemaan ja jos he katsovat, että heidän viesti on aivan pakko saattaa tietooni, niin vastuu uudelleen lähettämisestä on heillä.
Minun taktiikkani on olla laittamatta mitään outofofficea JA olla lukematta viestejä. Jos jollakin on oikeasti asiaa kun palaan lomalta niin se ottaa kyllä uudestaan yhteyttä.

En ymmärrä, kuinka tuollainen voi mitenkään tukea/parantaa mielenterveyttä.
Ehkä se lisätyöllistää niitä mielenterveystyöläisiä?
Ja onhan tuo kammottava tapa ansaita elantonsa.
Tsykoloogia luultavasti jopa kiinnostaa nuo asiat niin turhaa sä sitä säästelet.
Tsykoloki mielessään "tuo on se8".

Olis aivan hirveä himo rillata hirvee läjä purilaisia. Mutta napa on syventynyt semmosta tahtia, että pakko odottaa muutama kuukausi päivä.

Olis aivan hirveä himo rillata hirvee läjä purilaisia. Mutta napa on syventynyt semmosta tahtia, että pakko odottaa muutama kuukausi päivä.

Lounaalla buffassa tee-se-itse purilaisia. Jätin turhat sämpylät väliin ja lappasin vain pihvien päälle marinoitua punasipulia ja sooseja. 5 pihviä.

Sen jälkeen aloin ajattelemaan uudestaan vakaumustani thaikkulan matkoista kieltäytymisessä.

En ymmärrä, kuinka tuollainen voi mitenkään tukea/parantaa mielenterveyttä.
Tavoite ei ikinä ole nostaa ojassa olevaa ylös, vaan vetää muutkin sinne.
Ehkä se lisätyöllistää niitä mielenterveystyöläisiä?

Asiakas.webp

😁

Äkkiseltään kuulostaa hieman riskaabelilta lähteä...

...mutta voihan se olla, että joidenkin masennus väistyy hetkeksi, kun pitkästä aikaa kokevatkin olevansa elossa.

sinking-ship.gif

kaptorga-terminator.gif

😅

Vuosia sitten olin päiväsairaalajaksolla. Siellä oli hyvin myrtynyt nuori mies, joka ei pitänyt yhtään mistään. Ei kelvannut ohjaajan ehdottamat vapaaliput uimahalliinkaan. Muistutin kanssapotilasta siitä, että altaan syvään päätyyn voisi olla näppärää hukuttautua. Ohjaaja mulkoili pahasti.

Päiväsairaalan kolme parasta puolta olivat: aamupala, lounas ja päiväkahvi.

Back
Ylös Bottom