Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ainakin pelkään punkkeja jopa enemmän kuin naisia.
Minä ainakin pelkään punkkeja jopa enemmän kuin naisia.
Täytyy vain muistaa että rokote ei ehkäise borrelioosia. Kaksi eri tautia.Meillä aikuisilla on kolme jabia punkkirokotetta.
Tarinoiden perusteella se saattaa jossain vaiheessa sit kääntyäkin, että pääsispä töihin lepäämään.Ei enää yhtään työmaanantaita tälle vuotta.
Meillä pari viikkoo sitten pojassa punkki kiinni. Vielä Ab kuuri päällä. Ens viikolla rokoteaika. Punkit on saatanastaOliko vittusaatana varattu jo ampiaiselle mutta joku vastaava nimi punkillakin pitää olla.
Asun 20km merenrannasta, mutta viime vuosina ovat tulleet kotipihaan. Asun hoitamattoman puiston reunalla, omat puskat kyllä ajeltuja (hihi). Joka kesä ollu ennätyskesä punkkien irrottamisessa. Oliskohan noita about kymmenen irrotettu koirista viime kesänä. Viime kesänä myös nuorimmaisella tyttärellä päässä kiinni. En tiedä millä uitulla oli vaunuun kiivennyt ja tarranut päähän. Ei tullu tästä mitään. Mutsille viime kesänä punkista ilkee rinkula ja sai ab-kuurin. Meillä aikuisilla on kolme jabia punkkirokotetta. Ollaanko lampaita?
Kävin eilen magneettikuvauksessa. Pää on välillä tutkittava tämän firman hommissa. Ei se todellakaan hauskaa ole. Vaikka hoitajat olivat mukavia.Minä en pelkää kun lääkäriä
En tiedä millä uitulla oli vaunuun kiivennyt ja tarranut päähän.
Meillä aikuisilla on kolme jabia punkkirokotetta.
Täytyy vain muistaa että rokote ei ehkäise borrelioosia. Kaksi eri tautia.
Tarinoiden perusteella se saattaa jossain vaiheessa sit kääntyäkin, että pääsispä töihin lepäämään.
Ihmisiä liikaa, loiset lisääntyy.
Etkä edes maininnut loisivaa elämäntapaa.![]()
HahahEn, boy.
Mutta rajat toki noteerattu.
Sinähän koirallisena joudut kohtaamaan noita perkeleitä (ei Saatanoita) ihan livenäkin ja nyppimään niitä omin käsin pihdeillä pois.
Vai eikö ole vielä yksikään ehtinyt olla kiinni?