Miten sitä muka pelataan? Heitetään kiakko voimainsa takaa ja toivotaan parasta varmaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ois varmaan se mun taktiikka. Silmät kiinni.Miten sitä muka pelataan? Heitetään kiakko voimainsa takaa ja toivotaan parasta varmaan.
Eiköhän ne kiekot oo siinä vaiheessa jo pitkin pitäjiä ja petäjiä ja taksi alla kun tonkka on tyhjäSe on kyllä teknisesti siinä mielessä keihäänheittoon verrattava suoritus, että jos ei oo tippaakaan tekniikkaa, niin kiekko ei lennä mihinkään, vaikka ois rempovinaan miten kovaa.
Prismasta vaan joku starter pack ja Alkosta 3l viinitonkka. Kannattanee lopettaa heittäminen jossain vaiheessa ennen tonkan tyhjenemistä.
Sieltä se tulee. Itellä oli toinen, ensimmäisen heitin joskus pari vuotta sitten. Kierros vähän notkahti holarin jälkeen, mutta kyllä se mieltä lämmitti. Niin monesti kyseisellä väylällä ottanut birdien ja avausheittoja muutamia ihan nostolle. Eilen oli hyvä sää ja täysin tyyntä sai heitettyä kunnon hysseä ilman, että tuuli paiskaa kiekon kuuseen.Oliko eka vai mones?
Itsellä tuo on heittämäti. Vaikka n. 12 vuotta fribaillut enemmän ja vähemmän. On osunut korin häkkiin ja ylärautaan, mutta ei muistaakseni edes ketjuihin. Vielä se tulee.
Kun pelaat jossain metsässä ja oot edennyt 20 metriä, kun kiekko kopisee koko aika puihin, niin siinä ei oikein enää huvita mikään. Paitsi ehkä tässä vaiheessa avata se tonkka ja istua kivelle.Miten sitä muka pelataan? Heitetään kiakko voimainsa takaa ja toivotaan parasta varmaan.
Ja siinä sivussa heitetään nopalla mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja millä tavalla.Miten sitä muka pelataan? Heitetään kiakko voimainsa takaa ja toivotaan parasta varmaan.
Se on ihan villiä kans kun jollain naisilla on se body ja sit vaa farkut kiskastu päälle. Ajatus karkaa laitumille joka kerta kun näkee.
Jep.
Olen saanut käsityksen, että stringit ovat epämukavat jalassa. Ettei niitä juuri sen takia kukaan käytä, ymmärrän. Onhan se inhottavaa jos naru hiertää vaossa.![]()
Ovatko stringit historiaa? Mummopikkarit valtasivat vaatekaapit – ”Iloksemme näin”
Kukaan vaatekaupoilla viime aikoina pyörinyt ei ole voinut välttyä näkemästä korkeavyötäröisiä pikkuhousuja. Mummopikkarit ovat nyt hot!anna.fi
Ei ainakaan täälläpäin. Teen kartoitusta hyväkuntoisten nuorten naisten alushousujen käytöstä ja sen mitä kadulla katsellut niin hamosia vähän, farkkuja vielä vähemmän, paljon niitä kalsarihousuja. Laskeutuvat sillä tavalla että strinkit on.
Mulle taas on vakuutettu ja vannottu, että ne on mukavimmat mitä voi olla ne stringit. En oo ihan ostanut sitä väitettä, koska nämä naiset eivät oo kokenu miten hyvältä merinovillabokserit tuntuu.Olen saanut käsityksen, että stringit ovat epämukavat jalassa. Ettei niitä juuri sen takia kukaan käytä, ymmärrän. Onhan se inhottavaa jos naru hiertää vaossa.
Ruotsalaiset alushousut ns. kommandot ovat hengittävin ratkaisu.
Nämä on näitä isomunaisten ongelmia, oma Kekkonen pysyy ihan siellä missä pitää. Ja itseasiassa tuosta stringien käytöstäVoisin hatusta heittää että työ ette oo strinkejä kokeillut. Menkää vaikka viikko strinkeissä ja kertokaa sitte että ei ollu mukavat.
Itte en voi boxereita käyttää liimaantuu slaikka reiteen kiinni, eikä lähde edes sivuaskeleella. Pikkuhousumallisissa pysyy herra presidentti paikoillaan ja liikkuminen mielekästä.
Olen saanut käsityksen, että stringit ovat epämukavat jalassa. Ettei niitä juuri sen takia kukaan käytä, ymmärrän. Onhan se inhottavaa jos naru hiertää vaossa.