Muistan postanneeni tän saman offarille ~9v sitten. Tuli facen muistoissa vastaan. Hyviä aikoja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista huomenna illalla kävellä paskaiset kumpparit jalassa suoraan olohuoneeseen.![]()
Nämähän voi myös yhdistää.Toinen hyvä jekku olisi kiskaista pe iltana autotallissa kunnon kumarat. Sitten la koko päivä rapulassa.
Omat kodit, helppoa. Ei nalkutusta.Joten jos vaihtoehtona on että minä imuroin ja suunnilleen perässä kävellään naputtamassa miten menee taas väärin niin... imuroikoon itse.
Oon päättänyt vakaasti et mulla on "kesäkuntoon ensi kesäksi" infinite loopilla
Hyvin suunniteltu on puoliks tehtyOon päättänyt vakaasti et mulla on "kesäkuntoon ensi kesäksi" infinite loopilla
Kyllä tälläkin off-topicin suureen Luontokuvanäyttelyyn pääsee.katso liitettä 241502
Muistan postanneeni tän saman offarille ~9v sitten. Tuli facen muistoissa vastaan. Hyviä aikoja!
Mäpäs otan sulle tänään semmoisen luontokuvan että oksat pois. Odottakaa vaan. Illalla tärähtää!Kyllä tälläkin off-topicin suureen Luontokuvanäyttelyyn pääsee.
Heitäppäs Sylvi parit tipsit kyseiseen kohteeseen. Mitä nähdä ja kauan olla. Lomareissulla.
Voi olla hankala ylittää sitä etellistä pyllykuvaa jossa sulla oli naisten alyshöysyt.Mäpäs otan sulle tänään semmoisen luontokuvan että oksat pois. Odottakaa vaan. Illalla tärähtää!
Sinä vähäuskoinen! Ei se tule olemaan yhtään hankalaa.Voi olla hankala ylittää sitä etellistä pyllykuvaa jossa sulla oli naisten alyshöysyt.