Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on aivan käsinkiillotettuMuistattehan sen mun oman chiliristeytysprojektin...? No ei se mitään, kerron silti...en ole vielä keksiny sille nimeä mutta miltä hetelmät sitten näyttää...
katso liitettä 241215
Kuva ei kerro ihan täysin kuinka paljon se näyttäää...köhköh...kikkeliltä lepotilassa.
![]()
En ollu seurannu, ei tuu nuita myyntipalstoja kateltua ku ei oo akuutteja hankintoja suunnitelmissa.Onko @Lonewolf seurannut päästäänkö +30v vanhan LC:n hinnassa yli 20 tontun.
Ratkaisun hetket ovat käsillä.
![]()
Toyota Land Cruiser, 1988, Pirkkala | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
En tehnyt sitä käsin.Sehän on aivan käsinkiillotettu
tseksyötyä vitusti liikaa.
R...D...C. Rotten Dick Chili.Muistattehan sen mun oman chiliristeytysprojektin...? No ei se mitään, kerron silti...en ole vielä keksiny sille nimeä mutta miltä hetelmät sitten näyttää...
katso liitettä 241215
Kuva ei kerro ihan täysin kuinka paljon se näyttäää...köhköh...kikkeliltä lepotilassa.
![]()
Seurasiko tuosta ns. vastuunkantoa?Mokasin ja avasin suuni väärässä paikassa.
jännäkakkaToka maali, olin vessassa
Seurasiko tuosta ns. vastuunkantoa?
Sitä sinnitellään erätaukoon asti vaikka mikä ois.Suomen eka maali, olin keittiössä
Toka maali, olin vessassa
Ajoitus![]()
Ilmeisesti Dubaissa on siksi niin hyvin osatarjontaa, kun vanhat tojotat alkaa olla kohta sellaisissa hinnoissa että ainoastaan öljysheikeillä on niihin varaa.En ollu seurannu, ei tuu nuita myyntipalstoja kateltua ku ei oo akuutteja hankintoja suunnitelmissa.
Ei näköjään menny yli. Minun mielestä oliki ihan liian kiiltävä ja puleerattu.
Taannoinhan se Muonion VPK:n BJ75, olikohan -82, lähti Hollantiin rapialla 52 tonnilla. Se oliki hieno, täysin räpeltämätön alkuperäinen, pienellä kuskin penkin parsimisella suoraan museokilpiin.
Ei tuossa ole enää mitään järkeä...Ilmeisesti Dubaissa on siksi niin hyvin osatarjontaa, kun vanhat tojotat alkaa olla kohta sellaisissa hinnoissa että ainoastaan öljysheikeillä on niihin varaa.
Tää meni hintaan 4500€
![]()
Toyota Hilux, 1991, Kontiolahti | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Ja kuvia kun katsoo niin...
Sitä sinnitellään erätaukoon asti vaikka mikä ois.