Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

compubody-sock-1-537x402.jpg
Tämä puhuttelee mua. Kuka tekis mulle tällasen?

se ei välttämättä kannata, koska:

paha mieli vain tulee, kun näkee kaiken sen mitä ei milloinkaa saa

tästä syystä sitä katselee niin vähän kun mahdollista

Huoltohenkilö käveli (ulkona ja rappukäytävässä kävellyillä = likaisilla) turvakengillä minun valkoisten mattojeni päältä. :cry:
Matot olivat nyt paikallaan (ja lattia mopattu) sen vuoksi, kun kävivät aiemmin tällä viikolla, eivätkä maininneet, että aikovat käydä asunnossani vielä uudelleen.

En millään jaksaisi hinkata mattoja tekstiilipesuaineella, mutta kai se täytyy, kun ne ovat nyt epähygieenisiä.
Jos Benkku tulis lipittelemään @maltsu a minun olkkariini, niin tässä tilanteessa pitäisi varmaan suositella sohvaa maton sijaan. Paikalle tuppaavat huoltohenkilötkin sen näkymän jälkeen malttaisivat ehkä odotella muutaman sekunnin pidempään, ennen kuin kävelevät sisälle. Onneksi minulla oli sentään vaatteet päällä. Eikä ollut kuulokkeet korvilla.
Olisin varmaan saanut sydärin*, kun yhtäkkiä silmäkulmassa olisi vilahtanut ylimääräisiä henkilöitä.

*Ei se sydäri tainnut nytkään olla kaukana.
:D

Tai pelkkä naru ja kaulapanta "mahtusko tää sulle?"

😳

Juu, niin se taitaa olla perjantai nyt. Tosiaan.

😁

Täytyisikin käväistä ostamassa porakoneisiin kiinnitettäviä harjoja, että jaksaa siivota matot kunnolla.

Back
Ylös Bottom