Shortsikelit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trampoliini olis tontilla. Pitäis kasatakki. Tarvii varmaan eka hommaa jotku ankkurit maahan ennenku kasaa. Vanha kun lensi vittuun pihasta.
Ei yllättäis pätkän vertaa. Hyväveli/siskojärjestelmä kun tuppaa järjestämään korvaavan paikan omilleen vaikka minkälainen paskasäkki olisi.![]()
Tytti Yli-Viikari ja Tomi Lounema hakevat alivaltiosihteeriksi valtiovarainministeriöön
Alivaltiosihteerin paikka vapautui, kun Päivi Nerg tuli valituksi uuteen tehtävään.www.is.fi
Tuleekohan Tytti valituksi?
Minä voin tulla istumaan trampoliinin päälle. Ei varmasti lennä mihinkään.
Menny tisseihin kaikki. Niin kuin naisilla paino aina menee.Herttinen.
En ymmärrä ollenkaan, kuinka LUUT ovat taas talven aikana levinneet ja lisänneet painoaan
#puntarionsaatanasta
Ei pidä paikkaansa. Mulla näyttää valuvan persiiseen kaikki.Menny tisseihin kaikki. Niin kuin naisilla paino aina menee.
Ei huolta, saahan sielläkin muotoa olla.Ei pidä paikkaansa. Mulla näyttää valuvan persiiseen kaikki.
Minulla on kaikki valunu mahaan.Herttinen.
En ymmärrä ollenkaan, kuinka LUUT ovat taas talven aikana levinneet ja lisänneet painoaan
#puntarionsaatanasta
Kyllä tämä osuu ja uppoaa. Lahjakas kaveri, paljon hyviä biisejä. Tykkään.
Ja on muuten tänä kesänä Suomessa moneen kertaan keikalla.
Tämä uusi biisikin on aikas hyvä. Tummempi kuin mitä enimmäkseen kuuntelen, mutta ei siltikään liian rähinäistä edes minulle.
Käynnistyy hitaasti, mutta kun tuon alun malttaa, niin lähtee kyllä möyryämään.
View: https://www.youtube.com/watch?v=L7-O236KrJE
Sama täällä. Yksi syy miksi dieettailen niin tuskallisen hitaasti on yrittää säilyttää edes etäisesti tasainen fysiikka ettei tuo paskamaha roiku valtoimenaan.Minulla on kaikki valunu mahaan.
En tiedä miksi, mutta jostain syystä tuli Havayoth tästä mieleen multi-instrumenttisuudessaan
Mää en vaan osaa. Kahvihuoneen herkut vetää liikaa puoleensa, pötsi on ja pysyy, teki mitä tahansa. Perkele.Sama täällä. Yksi syy miksi dieettailen niin tuskallisen hitaasti on yrittää säilyttää edes etäisesti tasainen fysiikka ettei tuo paskamaha roiku valtoimenaan.