Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta 2,5v hili jaksaa vielä.

Screenshot_20220426-213444_QuickPic.webp

”Legendaarinen Winamp oli monella tapaa ensimmäinen käyttäjäystävällinen musiikkisoitin, joka tuki uutta, uljasta MP3-musiikkiformaattia. Ohjelman ensimmäinen versio julkaistiin 21.4.1997 eli Winamp vietti viime viikolla 25-vuotis synttäreitään.”
Oho. No mulla on edelleen käytössä winampin versio 2.91 vuodelta 2003.

Toimintasuunnitelmaan on tehty yksi lisäys saunomisvaiheen yhteyteen, nimittäin rillaus.
Minulla oli unohtunut toisena talvena peräkkäin irrottaa kaasupullosta letku. Viime keväänä oli pullo tyhjä, nyt näyttää olevan vielä helmi pohjalla. Eiköhän tuolla makkarat tiristele.

Oho. No mulla on edelleen käytössä winampin versio 2.91 vuodelta 2003.
Kai nää soitteletkin sillä jotain Napsterista ladattuja huippulaatuisia (lue: kusisia) MP3:ia? :D

Oli kyllä hienoja aikoja. Tunninkin saatto kestää tulla joku muutaman megan kipale ja koko ajan saat pidätellä hengitystä, ettei kukaan nosta lankaliittymän luuria.

Meikäläinen suht puhtaasti streamauspalvelujen orja, vaikka muutaman sadan biisin kirjasto onkin jotain highres-kamaa tallessa.

Mites muuten se @IVa n wappupilkki?
Perhana, sehän on tänään se viimeinen päivä ja huomenna pitäisi lähteä jäät, sen perimätiedon mukaan. On ollut röitä ja talon suunnittelua niin intensiivisesti että on meinannut kalahommat unohtua - tilanne on vakava.

Back
Ylös Bottom