Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoho, samis. En oo kyllä koskaan käyny, enkä edes suunnitellu käyväni, mutta niin.. miksi tietty ei.
![]()
Kööpenhamina!
Hej! Henkinen kotisi on Kööpenhamina. Olet avoin (en ole), huumorintajuinen (en menisi kehumaan) ja ulospäinsuuntautunut tyyppi (en todellakaan ole).
Sovit hyvin Kööpenhaminan kaduille, sillä tyylitajusi on kerta kaikkiaan pettämätön (niinpä vissiin, heh). Rakastat hyvää ruokaa ja kiireetöntä ravintoloissa istuskelua (kyllä!).
Sinä osaat todella nauttia elämästä (juuri muuta haluaisi tehdäkään), ja siksi sovit hyvin Kööpenhaminaan – ovathan tanskalaiset maailman onnellisinta väkeä.
katso liitettä 240867

Oh sweet Jesus!
Ei ainakaan itselle, ottaa auton 3-5pv niin pääse katsomaan kaikki mitä haluaa.Onko merkitystä missäpäin saarta pitäisi majaa? Onko eroa, hania, agiomikäli, tms?
K-18 legoja. Kaikkea sitä.Onko se kohta pakko ostaa tuommoinen?
Pikku kaljoissaan oikein mukavaa touhua kasata.
Kyllä ihan paskaa selata vanhoja kuvia jostain kymmenen vuoden takaa. Oon ihan rupsahtanu vanha kurppa nykyään. Yyyyhyyyyyy…
Ennen oltiin nuoria ja komeita, nyt ollaan enää komeita.Kyllä ihan paskaa selata vanhoja kuvia jostain kymmenen vuoden takaa. Oon ihan rupsahtanu vanha kurppa nykyään. Yyyyhyyyyyy…
Ehkä se näin on.Mutta kun kymmenen vuoden päästä katselet nyt otettuja kuvia, niin ymmärrät olleesi ihan mintissä vuonna 2022.
Niinku mun yks miesoletettu työkaveri joskus totes, että nuorena hän oli ihan helvetin hyvän näkönen ja nykyään vaan enää hyvän näkönen.Ennen oltiin nuoria ja komeita, nyt ollaan enää komeita.
Oisko se vapuksi
On mennyt näkö, silmistä. Ulkonäköä ei onneksi ole ollutkaan, sitä ei voi siis menettää. Joka paikkaa kolottaa ja pesupallo vaan kasvaa.Ei tässä enää mitään menetettyä ulkonäköä (ei ole koskaan ollutkaan) jaksa valitella kun joka paikkaan sattuu.