Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku aikapoimu varmaan. Itsekin menin aamulla verstaalle, aloin siinä vähän hitsailla ja yhtäkkiä klo oli 12.
Mää olin kahentoista aikaa, raskaan työpäivän jälkeen, salilla. Ja sitten kello oliki kuus. Kesälomaa suunnitellu. Onko kukaan käyny kreetalla?

Mää olin kahentoista aikaa, raskaan työpäivän jälkeen, salilla. Ja sitten kello oliki kuus. Kesälomaa suunnitellu. Onko kukaan käyny kreetalla?
8 kertaa, ihan kiva. Sukellukseen 1/5

Ja kun menee haikkaamaan sinne kanjoniin / rotkoon alkaa vaan vituttamaan

13-vuotiaana kävin. Muistan, että jäin jumiin hotellihuoneen vessaan hyväksi toviksi. En tosin koko lomaa siellä viettänyt, mutta oli vähän traumatisoiva kokemus.

kio.webp

katso liitettä 240866
Fuengirola, wtf?

Mutta, kunhan jaappani sallii taas turreilun, niin sumoturnausta kattomaan...paikan päälle, tokioon varmaanki. Pääsee varmaan ilmaseksi sisälle, kun näyttää ihan painijalta...?

750948f9b0593f4dd1472f4196d07863.jpg

Kööpenhamina!

Hej! Henkinen kotisi on Kööpenhamina. Olet avoin (en ole), huumorintajuinen (en menisi kehumaan) ja ulospäinsuuntautunut tyyppi (en todellakaan ole).
Sovit hyvin Kööpenhaminan kaduille, sillä tyylitajusi on kerta kaikkiaan pettämätön (niinpä vissiin, heh). Rakastat hyvää ruokaa ja kiireetöntä ravintoloissa istuskelua (kyllä!).
Sinä osaat todella nauttia elämästä (juuri muuta haluaisi tehdäkään), ja siksi sovit hyvin Kööpenhaminaan – ovathan tanskalaiset maailman onnellisinta väkeä.

Kitten.jpg

Meinaatko, että kreko-arvostus niin suurta?
KuntosalijuNpatessani siellä oli pari painijamiesoletettua, kateellisena katsoin herrasmiesoletettujen fittejä vartaloita ja hölskyttelin itseäni siinä samalla. e: tosin kun olen heitä nähnyt painiuran jälkeen...niin...noh...urheilu ei ole terveellistä.

new jork

&#hehe

Olet aito, persoonallinen ja rohkea tyyppi, oikea unelmoija.

Joo, ei varmaan muo arvostettaisi köpiksessä reisitaskushortseissa ja bändipaidassa. Tennissukat on sentäs mustat.

Oliskohan tommonen Rebel passeli peli rentoon työmatkakruisailuun ja satunnaiseen hupiajeluun? Vauhdin hurmaa ei sinänsä kaipaa mutta joku pieni hauska pyörä olis kiva.
1650993611997.webp

Back
Ylös Bottom