Jaha.Täältä kun välillä lukee näitä kommentteja tisseistä, niin ei tee kyllä itselle mieli hankkia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaha.Täältä kun välillä lukee näitä kommentteja tisseistä, niin ei tee kyllä itselle mieli hankkia.
On ne lopulta oikeasti mukavia, olen ollut sitä mieltä että ennemmin kissoja kuin lapsia. Mutta tämä on oma mielipiteeni ja valintani.Täältä kun välillä lukee näitä kommentteja kisseistä, niin ei tee kyllä itselle mieli hankkia.
Noo, aika perus kaavaa, että noita edellisen kaltaisia tarinoita tulee kerrottua ennemmin kuin sitä, paljonko noista on kuitenkin seuraa ja paljonko noihin lopulta kiintyy. Ei noita edellisiä lässytyksiä jaksais kukaan muutenkaan lukea :DTäältä kun välillä lukee näitä kommentteja kisseistä, niin ei tee kyllä itselle mieli hankkia.
Olisi, semmonen pysyvä ratkaisu.Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin? Mulle on ihan sama mitä touhaa öisin muuten, mutta ei tarttis lasta herättää.
Melkein sama lopputulos jos kutsuu Sniffarin mökille viettämään juhannusta.Mut kyllähän kissat tosiaan oksentaa, pitää öisin mekkalaa, saattaa raapia huonekalut tai tehdä yllätyspaskan johonkin. Kannattaa luonnollisesti tiedostaa ennen moisen ottamista.
Täältä kun välillä lukee näitä kommentteja kisseistä, niin ei tee kyllä itselle mieli hankkia.
Joo sitä voi olla vaikeaa myöntää ja sanoa ääneen, mutta se on lopulta helpottavaa molemmille...Olisi, semmonen pysyvä ratkaisu.
Oisko kellää mitään ideaa millä sais kissan lopettamaan jälkikasvun huoneen oven kahvan rämppäämisen öisin?
Olen ajatellut hommata toisenkin lemmikin. Ilmankostuttimen kaveriksi voisi hankkia ilmanputsarin.
Koska vastakkainasettelu on aina niin hauskaa ja hyödyllistä, niin mulla on kyllä paskimmat kokemukset joistain naisten kääpiöpinsereistä yms. pikkukoirista, jotka ei mitään muuta tee kuin hyppii, pomppii ja vöyhkää ympäriinsä ja haukkuu ja räksyttää joka ikiselle asialle ja äänelle. Ei kestäis hermo montaa päivää tota menoa himassa.
Muuten ei mitään koiria vastaan, ihan hyvin sellainenkin tänne varmaan mahtuis, mutta vaativat vaan sen verran enemmän vaivaa, että meikäläinen puoltaa noita kisuja.
Ei mikään ole niin mustavalkoista, on mullakin naapurissa just joku todella rajua eroahdistusta kokeva koira joka on aika tuuliajolla huonojen omistajien takia. Haukkua räksyttää aivan vittuna turhautumistaan, sekin on ärsyttävää. Ja sit on näitä ulinarotuja jotka ois saanu jättää jalostamatta. Kissat on hiljaisia sentäs naapurille.Koska vastakkainasettelu on aina niin hauskaa ja hyödyllistä, niin mulla on kyllä paskimmat kokemukset joistain naisten kääpiöpinsereistä yms. pikkukoirista, jotka ei mitään muuta tee kuin hyppii, pomppii ja vöyhkää ympäriinsä ja haukkuu ja räksyttää joka ikiselle asialle ja äänelle. Ei kestäis hermo montaa päivää tota menoa himassa.
Muuten ei mitään koiria vastaan, ihan hyvin sellainenkin tänne varmaan mahtuis, mutta vaativat vaan sen verran enemmän vaivaa, että meikäläinen puoltaa noita kisuja.
Sisäkissa sopii ikuiselle sinkkumimmille ihan hyvin.