Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä pitää käydä mittautta arvot. Korvaushoito tuosta tulee. Mikä ihan fine, ei tuossa hävettävää. Ikää tulee niin väkisin arvot huononee.
No prkl. Kai se on lääkäriaikaa varattava.

Tosin faijan puolelta suvun kaikilla yli 60vee miehillä ollu eturauhassyöpä. Saiskohan tonkin sit nopeammin alta poies..

muoks. ja siis vakavammin, niin oon suhteellisen varma, että ei oo meikäläisen arvot missään korvaushoidon lukemissa :D

Viimeksi muokattu:
Minä koitin olla oppikirjan aviomies ja vein emännälle kukkia. Kauniita keltasia pääsiäiskukkia. Näytti äsken olevan terassilla kukka. Ilmeisesti haisi helevatan pahalle. Parempi jättää kukat kukkakauppaan.

Huhhuh nyt on melkoiseksi mennyt kun ministeritasolla annetaan tämmöisiä lausuntoja.

#huhhuh
Kaikkonen vaikuttaa tolkun ihmiseltä.

Laihistelu etenee tuskallisen hitaasti. Kahvi ja roheiinipuddinki taas aamupalaksi ja buffettikielto voimassa. Ma-pe 0,7kg alas aamupaino, eikä mennyt ylöspäin kertaakaan. Tietty viikonloppuna saatan ottaa kaiken takaisin.

Täältä näkee päivämäärät.

BF1A5DA3-255D-43D4-99D1-39B421BEC53C.gif

Ikinä eläessäni ei ole tarvinnut laihduttaa. Vieläköhän tuokin päivä joskus koittaa.

Melkein toivon että tarvis, voisi vain olla syömättä. Helppoa.

Voin antaa hyviä lihotusvinkkejä, jos ei meinaa läski tarttua!

Kieltämättä hieman vaikeampaa kuin laihduttaminen, joka ei kirjaimellisesti vaadi yhtään mitään.

Ikinä eläessäni ei ole tarvinnut laihduttaa. Vieläköhän tuokin päivä joskus koittaa.

Voin antaa hyviä lihotusvinkkejä, jos ei meinaa läski tarttua!

Kieltämättä hieman vaikeampaa kuin laihduttaminen, joka ei kirjaimellisesti vaadi yhtään mitään.
Haistakaa ny pas...kukkanen.

Minäkään en ole ikinä laihduttanut

Minulle kun pikku nälkä on aivan normaali olotila ollut aina niin ei sitä vaan liho

mutta ei kyllä kasvakkaan

Ei ole, eikä tarvi murehtia että vaatteet käy pieneksi. 10 vuodessa tullut ehkä 10-15 kg painoa lisää. Silti olen edelleen hoikka.

Viimeksi kävin puntarilla viimevuonna ja vaaka näytti 75 kg. Toki paino luonnollisesti vaihtelee, 82 kg on ollut joskus maksimi paino (illalla punnittuna) mitä olen vaa'alla itseäni joskus punninnut, mutta 7 kg on kadonnut ihan mitää tekemättä riittää pelkästään kun hikoilee ja käy paskalla. Mutta en ole kyllä koskaan tarkoituksella laihduttanut.

Viimeksi muokattu:
@vokot mitä nää meinaat, että Ville Valo Suomen ainoa rokkitähti? En keksi yhtään kulmaa, mistä katottuna tuo pitäs jotenkin objektiivisesti paikkaansa :D

muoks. ja joo joo, menin avaamaan sinkkuketjun, ampukaa. Ei oo töitäkään, mitä tehdä.

pikku nälkä on aivan normaali olotila

Tähän on totuttava tahi ei laihdu. Kun tottuu, se on monin tavoin hyväkin olotila. Ei vaan koko vuotta jaksa, talven kaamoksessa rasvasolua piristettävä runsaalla ravinnolla ja aivosolua runsaalla kaljalla, että selviävät kevääseen.

Back
Ylös Bottom