Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On taas sellainen viikko, että olisi pakko saada itsensä monistettua. En millään ehdi puoliakaan hommista, jotka pitäisi saada perjantaiksi pakettiin.
Ei ne työt tekemällä lopu.

Oma työ ollut tänään: Youtube auki ja viteoita. Vois kyllä sanoa osalle firmoista, että kannattas panostaa niihin videoihin. Isot rahnot kyseessä ja firmalla ei kunnon videoita tuotteistaan. Ja osalla videot vanhoja äsfuk.

Kenen?

Liittyykö edelliseen? Mää kyllä edelleen oon vakuuttunu että nuo on tarttuvia tauteja..
Oma naama. On niin järkyttävästi taas kipeitä finnejä, että ei jaksais. Kyllä mää sanon, vaikka en mikään lääkäri olekaan, ettei nämä kauheen tarttuvia tauteja oo.

Oma työ ollut tänään: Youtube auki ja viteoita. Vois kyllä sanoa osalle firmoista, että kannattas panostaa niihin videoihin. Isot rahnot kyseessä ja firmalla ei kunnon videoita tuotteistaan. Ja osalla videot vanhoja äsfuk.

Ei niin. On vaan tämän viikon hommista käytännössä kiinni muutaman tuhannen euroa tuloja tälle vuotta, joten sikäli olisi motia rutistaa. Jos ei tule valmiiksi, ei tule noita rahnuja.

Eilen parin viikon takaisesta kovitista salille kääntymään ja voimatasot ihan ok penkki tsek. mutta voi sitä läähätyksen määrää muutaman sarjan jälkeen et ei kyllä ihan täysillä vielä voida mennä.
Huomasin saman viime viikolla. Parit treenit oli hapenottokyky ihan naurettavalla tasolla vaikka voimatasot ihan ok. Tällä viikolla on kulkenu jo vähä paremmin, mutta selvästi elimistö ihmeissään uudesta taudista, vaikka sinänsä lieväoireinen oliki.

Lukko_polovi. Ei piä vanahojen miesten mennä huiskimaan ja heilumaan nuaruuen innolla. Voi toki olla joku takareien kipu, tai sitten polovessa joku mekaaninen este mikä estää sen ojentumisen.

No jo on seko. Nyt oikenee jo ihan suoraksi vailla kipua. Koukistaessa kipunoi taive vielä vähän. Mitenkä maksu?

Just eilen kattelin että Morilla taas aika hyvännäköstä kuvaa.

View: https://youtu.be/0twEUGh8eYE

Minulla juurikin toisinpäin, ollut aina

#NAIStenpainot
Reeniä vaan. Vaikka onhan ne vahvuudet vähän yksilöllisiä ja eniten kai sitä tekee sitä mikä luonnistuu parhaiten. Mulla riittää sisua raskaiden asioiden nosteluun ja sen yrittämiseen, mutta esim. juoksemiseen ei ole motivaatio riittäny koskaan, koska oon siinä ihan paska. En sitte juokse.

Mihin kohtaan laittaisit ruksin tässä ikä kysymyksessä?
E7014D1D-314F-47AE-BAE4-B33A12DDF643.webp

Yksi polvi, kaks olokaa tehty, kolmas olka lähtee. Miten menee jäsen invis?

Laskitko mun polven mukaan? Voi laskea. Vielä snadi kipu taipeessa koukistaessa, mutta kai nyt ollaan jo siinä iässä että johonkin kohtaan kehoa pitä sattua. Huomenna toki kuntonyrkkeily ja päälle maga. Sitten näkee.

Huomasin saman viime viikolla. Parit treenit oli hapenottokyky ihan naurettavalla tasolla vaikka voimatasot ihan ok. Tällä viikolla on kulkenu jo vähä paremmin, mutta selvästi elimistö ihmeissään uudesta taudista, vaikka sinänsä lieväoireinen oliki.
Jännä juttu muuten joo tiedän et pöpöketju erikseen mutta en vaan uskalla sinne mennä. Siis mulla oli aikas rajuna tuo mitättömän olematon covid ja nyt kun olen sitä rehellisesti ääneen kertonut niin kas kummaa onhan niitä rajumpioireisia ollut muitakin? Ihan kuin ei uskallettaisi sanoa siitä, tuleeko sitten sellainen olo et on täysi heikkopeikko kun ei mennytkään 37,2 ja kolmella aivastuksella?

Back
Ylös Bottom