Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen, että tuollaiset sopisi hyvin yhteen pensselien kanssa.
Mmmm... hyhyä on. Mukavaa vaihtelua, kun tulee käytyä niin harvoin.
Meinaatko, että ammuttaisiin Helsingistä, lentelisi vähän siltojen alta, kerrostalojen ympäri, sitten päädyttäisiin mutkien kautta Utsjoelle ja lopuksi osuma Rovajärvelle.Vaikka Vuosangassa.
Ostan vaatteita alusvaatteita poislukien harvemmin sekä uff:stä käytettynä. Löytyy myös näitä merkkivaatteita. Paljon pyrin siihen, että ei tarvi olla jokapäivälle eri farkkuja. Olen myös paljon ottanut vastaan vaatteita jos joku niistä on luopunut.Ostaako ihmiset nykyään matalammalla kynnyksellä merkkivaatteita, designia jne, ku aikaisemmin? Somessa varmasti saa vääristyneen kuvan arjesta ja elämästä, mutta kun erinäisiä esim. sisustustilejä tulee vastaan ig on kaikki vimose päälle huonekaluista, sisustusesineistä ja ties mistä nupeista ja hilavitkuttimista lähtien. Kaupalliset yhteistyöt erikseen, mutta jotenki tuntuu, että jotenkin on kynnys madaltunut, vaikkapa niihin merkkivaatteisiin.
![]()
BGM-109 Tomahawk – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Näitä olisi kiva rätkiä.
Vaikka Vuosangassa.
Se viduilu, niin sehän saattaisi jopa loppua.
Meinaatko, että ammuttaisiin Helsingistä, lentelisi vähän siltojen alta, kerrostalojen ympäri, sitten päädyttäisiin mutkien kautta Utsjoelle ja lopuksi osuma Rovajärvelle.
Paljon pyrin siihen, että ei tarvi olla jokapäivälle eri farkkuja.
Misä se mun alaston kokki ny on.