Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko muita aurinkolaseja kun reibän?
minusta ei ole
20220402_161236.webp

Osta sinäkin kunnon blehat. Luulen, että tuollaiset sopisi hyvin yhteen pensselien kanssa.

Ostaako ihmiset nykyään matalammalla kynnyksellä merkkivaatteita, designia jne, ku aikaisemmin? Somessa varmasti saa vääristyneen kuvan arjesta ja elämästä, mutta kun erinäisiä esim. sisustustilejä tulee vastaan ig on kaikki vimose päälle huonekaluista, sisustusesineistä ja ties mistä nupeista ja hilavitkuttimista lähtien. Kaupalliset yhteistyöt erikseen, mutta jotenki tuntuu, että jotenkin on kynnys madaltunut, vaikkapa niihin merkkivaatteisiin.
Ostan vaatteita alusvaatteita poislukien harvemmin sekä uff:stä käytettynä. Löytyy myös näitä merkkivaatteita. Paljon pyrin siihen, että ei tarvi olla jokapäivälle eri farkkuja. Olen myös paljon ottanut vastaan vaatteita jos joku niistä on luopunut.

Noin muuten on harmillisesti myönnettävä, että on tullut paljon kaikkea muuta turhaa ostettua. Ja häpeän hieman miten on raha-asioita tullut hoidettua, mutta kaikesta tästä toivottavasti oppii.

Aurinkolaseista. Itsellä on about kymmenet. Kaikki no brand. 4:t samanlaiset yhtä mallia, kahdessa autossa, prätkäsalkussa ja yhet kotona. Loput sitten erilaisia sporttilaseja. Kaikki hyviä ja toimivia, kalleimmat taisi olla 10€.

Joskus oli Reiskatkin, ne on Aurajoessa.

Misä se mun alaston kokki ny on. Voisin (sohvalta) katsoa, kun stringeissä ja nätissä topissa, joku, vuolisi- ja käristäsi muutanan kilon hirvenlihaa.

Merkitään pöytäkirjaan, ensimmäiset palikat tuli pulverimaalaamosta.
Jälki asiallista äs juusual.

Vaikka eipä nuo puskurikiinnikkeet etes jää näkyville.

Paljon pyrin siihen, että ei tarvi olla jokapäivälle eri farkkuja.

meneehän se nyt vuosi-kaksi samoilla

tai kaksilla, kun työleviksetja va vapaa-ajan levikset on erikseen

mutta pääpiirteittäin samoja käytän niin kauan ku käytän ja ostan uudet, ja sitten käytän niitä: onely

paitojen kanssa vähän sama juttu, päällyspaitojen siis, sillä samalla mennään

Back
Ylös Bottom