Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

entäs maatalousnäyttelyssä?

Tottakai! se vasta oli hieno tapahtuma &olin NAISseurassa, ei tarvinnut epätoivoisena katsella kuola suupielistä valuen

ehkä elmäin hienoimmat tapahtumat joihin olen osallisunut

1.kalevan kisat, NAISten pituushyppypaikan viereisellä istumapaikalla
2.lentäjienjuhannus
3.maatalousnäyttely

Ykkönen ykkönen senkintähären, että sielä ei tarjoiltu alkoholia lainkaan, oli hieno täysinselvä tapahtuma, se oli sitä aikaa, kun en vielä osannnut kupitella
Kakkonen kakkonen senkintähären, että sielä aina itse itselle kuljettajana niin se oli myös helppo tapahtuma olla selvinpäin, kun niin moni muukin oli

Viimeksi muokattu:
Laitonta, mutta eipä sitä pysty kukaan ilmeisesti toteamaan tien päällä eikä katsastuksessa.
'

Hitsi, että mä haluaisin tommosen potkulaudan itelleni. Täällä olen viilettänyt potkulaudalla pitkin käytäviä niinkuin tohtori konsanaan.

Laitonta, mutta eipä sitä pysty kukaan ilmeisesti toteamaan tien päällä eikä katsastuksessa.
'

Mikä ihimeen pula? Kahtelin, että paikallinen teboili ainakin myy tynnyrikaupalla adblueta. Löpön lisäksi. Tuleekohan suoraan idästä?

älä odota

olen aivan liian vanha, että oppisin mitään uutta

korkeintaan moottoripyörä on jonka saatan vielä vaihtaa, muuten mennään loppu"elmä" samoilla

loistavaa seuraa ja tekemistä koirasta.
Tärkein asia!

Tällä päivämäärällä neljä vuotta sitten oli yksi meidän monista seikkailureissuista, siis minun ja tuon liian aikaisin lähteneen koiran. :heart:

DTpSk7W.png

Mutta nyt, työpäivä ✅ - olemassa olevan koiran kanssa pientä puuhaa.
#neverwalkalone 🐾🐾 🤎

7,5h tuli täyteen 16:05. Tajusin kuitenkin tuntikirjausten olevan puutteellisia. 16:24 asiakas huomasi meikäläisen olevan paikalla ja soitti. Tässä sitä nyt ihmetellään kannan ihmeellisyyksiä.

Back
Ylös Bottom