Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oliko se @Heatseeker joka sanoi että 9 viikkoa menee ensimmäisestä plussakelistä jäiden lähtöön?
Sanonta meni muistaakseni niin että kynttilänpäivän jälkeisestä suojasäästä on 9 viikkoa jäiden lähtöön.
Se plussakelihän oli jo, jäiden lähdön pitäisi siis ajoittua huhtikuun puoliväliin.
Mutta kyllä se sinne vapun tienoille menee.

Pitäisiköhän sitä tänään siirtää työpiste työnantajan tiloihin?

Kauhea homma.

Sanonta meni muistaakseni niin että kynttilänpäivän jälkeisestä suojasäästä on 9 viikkoa jäiden lähtöön.
Se plussakelihän oli jo, jäiden lähdön pitäisi siis ajoittua huhtikuun puoliväliin.
Mutta kyllä se sinne vapun tienoille menee.
Joo laitoin rastin seinään kun oli silloin plussakelit ja jäidenlähtöpäiväksi muodostui näin 28. huhtikuuta.

Eli 27.4. voi käydä vielä pilkillä

Lähinnä pienet

C154963F-2718-4695-B735-64235441C963.gif

ja keskisuuret toimijat.

916E1BD0-6AFE-44CC-948A-8EF6DF844984.gif

Mää en vaan käsitä, miten jotkut ottaa paitansa pois noin omituisesti. En taivu tuohon läheskään. Ja tulee tämä ukkeli mieleen suorituksesta aina.
1646983702051.webp

Siellä sitä ois testo- ja sankarimetallia kerrakseen.

Tuskan kattaus vaikutti kiinnostavammalta, jos jotain festivaalia kesälle miettii.
Pääsee fiilistelemään livemusiikkia pitkästä aikaa. Itse menossa saunaan vain torstaille,haluan nähdä alestormin ja bullet for my valentinen livenä. Saa tuhlattua loput smartumitkin kuleksimasta.

Toki myös sijainnilla on iso rooli tässä, ei jaksa lähteä useamman päivän festareille eri kaupunkiin, on pakko saada huilata omassa sängyssä yöt. 😅

– En voinut uskoa sitä. Kaiken tämän kaaoksen keskellä edessäni seisoi Rammsteinin laulaja Till Lindemann trendikkäässä takissaan ja yhtä trendikkäässä hatussaan. Hänellä oli uskomattoman ystävälliset ja kauniit silmät.

Lindemann majoitti Alisan hotelliin.

– En oikein ymmärtänyt, mitä tapahtuu. Till vei minut itse hotelliin. Kauniiseen hotelliin. Hän maksoi huoneen ja antoi minulle vielä 50 euroa illallista varten. Sain numeron ja käskyn soittaa, jos tarvitsen vielä jotain.

Alisa alkoi itkeä uudelleen.

– Suutelin Tilliä kolme kertaa. Hän nolostui. Kerroin, että rakastin ennen Britney Spearsia, mutta nyt rakastan Rammsteinia.

Hih.
Tais jäädä parhaimmat palat kertomatta :giggle:

Till on sonni! Edesmenneen suuruuden sanoin jokainen tsänssi on mahdollisuus! Se on sinusta itsestä kiinni miten käytät sen. Olen pitäny ramssteinista ennenkin, nyt vielä enemmän.

Huonosti nukuttu yö takana ,hidas herääminen ja päätin ottaa lepopäivän, tässä nyt melko intensiivisesti käynyt uimassa ja kuntopyöräilemässä viimeaikoina. Huomaa kyllä että kunto ja viresystaso lähtee nopeasti kasvamaan liikunnan myötä, ainakin näin alussa. Täytyy vaan pyrkiä pitämään joku järku mukana ja opetella tiedostamaan oma jaksaminen ja ettei lähde ihan lapasesta koko homma.

Kahden viikon aikana 3x viikossa 45-60 munuuttia uintia ja fillarointia sykealue 119-136 välillä. Tänään ja ensiviikolla vähän kevyempi jakso ja keskittyä lähinnä liikkuvuusharjoitteluun ja lihashuoltoon.

Uintitekniikkaa pitäisi enemmän treenata etenkin hengitystekniikkaa, pääosin uin rintauintia ja tuntuu vaikealta hengittää oikein. Se vaan olisi pidemmällä tähtäimellä enemmän eduksi opetella tekniikka kuntoon.

Yleinen fiilis on hyvä ja kevätkin piristää mieltä.

Tuli nukuttua lyhyet unet. Olis vaatinu vähän pidempään, mutta työt sotkee nukkumista. Hö. Osasyynä että tappelut on liian myöhään. Toisaalta mahdollista päästä kun on sen verran myöhään. Vaimo käy rossfitit eka minä katon skidejä ja sen jälkeen mulla tappelut. Eilen tunti kuntopotkua ja päälle tunti magaa. Ihan sikkenä parantunu kunto puolen vuoden aikana. Peilikuvakin muuttunu. Hyvä fiilis.

Pääsee fiilistelemään livemusiikkia pitkästä aikaa. Itse menossa saunaan vain torstaille,haluan nähdä alestormin ja bullet for my valentinen livenä. Saa tuhlattua loput smartumitkin kuleksimasta.

Toki myös sijainnilla on iso rooli tässä, ei jaksa lähteä useamman päivän festareille eri kaupunkiin, on pakko saada huilata omassa sängyssä yöt. 😅

Itse harkitsen perjantaita koska Saxon ja Doro, ehkä vähän FFDP.

Oma sänky on kyllä vahva kriteeri noiden festareiden suhteen, mutta ehkä sitä yö menee hotlassa. Tampereella on kuitenkin välillä päästävä käymään (Plevnan makkarapannu ja Bunjabin leipäkebab).

No joo, kyllähän tässä entistä krantummaksi on tietty tullu omassa sängyssä nukkumisen suhteen, kun kolmatta vuotta ollu täällä kämpillä kotelossa, mutta siis.. Itellä ehkä raja menee lähinnä telttamajoituksessa, mihin ei kyllä pysty enää mitenkään. Hotla tai kaverien nurkissa mennee ihan hyvin. Hkissakin pirusti kavereita, niin ei tuo reissu yöpaikasta kiinni jäis. Ja toki edelleen sokkarin edut emännän kautta, niin hotlat ei vie konkurssiin, vaikka tarvis olla parikin yötä.

Mut pitää kahtoa, tänne ois tulossa Lutakkoonkin ihan hyvää settiä, niin jos starttais niillä.

muoksista. uuden työnantajan kautta noi Sonyn "parhaat" vastamelut. Ei noita kyllä musankuunteluun kannata ostaa Valcojen sijaan. Vastamelu ja noi älytoiminnot sen sijaan ihan pätevän oloisia, kun jaksais perehtyä.

toinen muoks. jaa niin, määhän tilasin aamulla Beyerdynamicsin DT700 Pro X:tkin hetken mielijohteesta, kun möin noi hintavammat suljetut poies. Katotaan sietääkö noilla musaa kuunnella, kun Beyerin diskantti ilm. aika raaka. Mut noi onkin tulossa kitaransoittoa ja viihdettä varten silloin, kun muussa kämpässä halutaan olla hiljaisuudessa.

Minua ainakin aharistaa pelkästään ne isojen musiikkitapahtumien ruuhkat ja jonottamiset jo niin paljon, että mihinkään mihin ei ole pakko en osallistu

ja pakkokin on vain sen tähären, kun mitäs sitä yksin kotonakaan istumaan

No joo, kyllähän tässä entistä krantummaksi on tietty tullu omassa sängyssä nukkumisen suhteen, kun kolmatta vuotta ollu täällä kämpillä kotelossa, mutta siis.. Itellä ehkä raja menee lähinnä telttamajoituksessa, mihin ei kyllä pysty enää mitenkään. Hotla tai kaverien nurkissa mennee ihan hyvin. Hkissakin pirusti kavereita, niin ei tuo reissu yöpaikasta kiinni jäis. Ja toki edelleen sokkarin edut emännän kautta, niin hotlat ei vie konkurssiin, vaikka tarvis olla parikin yötä.

muoksista. uuden työnantajan kautta noi Sonyn "parhaat" vastamelut. Ei noita kyllä musankuunteluun kannata ostaa Valcojen sijaan. Vastamelu ja noi älytoiminnot sen sijaan ihan pätevän oloisia, kun jaksais perehtyä.

toinen muoks. jaa niin, määhän tilasin aamulla Beyerdynamicsin DT700 Pro X:tkin hetken mielijohteesta, kun möin noi hintavammat suljetut poies. Katotaan sietääkö noilla musaa kuunnella, kun Beyerin diskantti ilm. aika raaka. Mut noi onkin tulossa kitaransoittoa ja viihdettä varten silloin, kun muussa kämpässä halutaan olla hiljaisuudessa.

Sama kokemus Sonysta, tosi hyvä vastamelu mutta musankuunteluun ei erityiset ja harvoin tulee siihen käytettyä. Tuntuu että B&O:n napitkin melkein paremmat ja näin talvella mahtuu pipon alle. Omat kokemukset kyllä pykälää vanhemmista Sonyista. Eivät ihan parhaat kyllä teams käyttöönkään kun poimii hälyääniä. Ois ehkä kannattanu valita jabrat kun oli toinen optio aikoinaan.

Festareilla ehkä telttamajoitus ois vähän karu, kun odotettavissa muutenkin ei niin täydellistä oloa. Just tuli vastaan kesän 20 reissukuvia, sen aikainen matkaseura ei halunnut hotelleihin, niin kaikki muut yöt pl 1hotla meni teltassa autolomien yhteydessä ja täytyy sanoa että en ole niin hyvin nukkunut varmaan juuri ikinä! On muuten ihan must olla molemmille oma kulku jos kaksi samassa teltassa, kun ei tartte kömpiä toisen yli niin jo helpottuu :D

Maisematkin oli lähes joka kerta priimaa, esim tenojoen varrella ois viihtyny pidempäänkin :)

Liitteet

• 20200618_2118161.webp
    20200618_2118161.webp
    357,8 KB · Katsottu: 82

Se oli tosi rankkaa. Olin siellä päivän. En kestänyt sitä. Koulupäivät kestivät aamukahdeksasta neljään iltapäivällä. Tunnit olivat pitkiä. Kymppiluokka on varmasti hyvää koulutusta joillekin, mutta ei minulle.

Ymmärrän Sharminia täysin. En minäkään kestä töitä. Liian rankkaa. Alkaa kasilta ja loppuu neljältä😩

Alkaa kasilta ja loppuu neljältä

mutta tästä saa rahaa, koulunkäynnistä ei

en Minäkään 8-16 koulua jaksaisi + illalla läksyt

kyllä työMiehen elmä vain on vaivatonta, illat saa tehdä ihan muuta

miettikää jos joka Jumalan ehtoo pitäisi vielä tehdä tunti-pari-kolme samaa mitä jo koko päivän tehny, ilman korvausta!

älkää miettikö

Back
Ylös Bottom