Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka herraj’jumala! Se pelottava vai se joka puhuu törkeyksiä.
Pelottava suolistoneuvos? :ROFLMAO: e: siitä porukasta sanoisin että todennäköisimmin hän puhuu törkeyksiä, eiku joo se yks toinen voisi kans, mutta se puhuu taas ihan liikaa

Sellanen hyvin eteläpohojalaanen innokas kestävyysurheilija. Ainoa ihminen maailmassa, joka on päässy lääkikseen VAHINGOSSA.

Pelottava suolistoneuvos? :ROFLMAO: e: siitä porukasta sanoisin että todennäköisimmin hän puhuu törkeyksiä

Sellanen hyvin eteläpohojalaanen innokas kestävyysurheilija. Ainoa ihminen maailmassa, joka on päässy lääkikseen VAHINGOSSA.
No se oli semmonen vähän kai bakteerikammoinen ei-kantasuomalainen suolistoneuvos, joka ei alentunut puhumaan opiskelijalle. Siksi vähän pelottava.

Kestävyysurheilija on se törkeyksiä puhuva. Hauska tyyppi.

No se oli semmonen vähän kai bakteerikammoinen ei-kantasuomalainen suolistoneuvos, joka ei alentunut puhumaan opiskelijalle. Siksi vähän pelottava.

Kestävyysurheilija on se törkeyksiä puhuva. Hauska tyyppi.
Mää en tajua niitä jokka ei "alennu". Ristus sentään.

Mutta kestävyysurheilijan kanssa työt sujuu, aina.

Mää en tajua niitä jokka ei "alennu". Ristus sentään.

Mutta kestävyysurheilijan kanssa työt sujuu, aina.
No en tiiä oliko vaan huono päivä tms. Mutta ei vastannut ees mihinkään, kun sille ihan suoraan puhuin.🤷🏻‍♀️

Aika kaksimielisiä jutteli se kestävyysurheilija. Sen takia varmaan niin mukavan kotoisa fiilis olla sen työskentelyä seuraamassa.😂

Jyrsijämies oli kans mukava ja oli kiva sitä tähystyksis avustaa. Tosin oon sille tainnut lääkepöllyissä jotain maailmaasyleilevää kiitosta lausua leikkauksen jälkeen ja vieläki hävettää. Onneksi se ei sitä muista.

Aika kaksimielisiä jutteli se kestävyysurheilija. Sen takia varmaan niin mukavan kotoisa fiilis olla sen työskentelyä seuraamassa.😂
Sun pitää selvästi työllistyä leikkaustupaan. Siellä ne kotoisat jutut ei juuri lopu. Paitti tietenkin kaikkien muiden pehmokirurkien saleissa.

No en tiiä oliko vaan huono päivä tms. Mutta ei vastannut ees mihinkään, kun sille ihan suoraan puhuin.🤷🏻‍♀️
Aika samanlainen se aina on ollu. En tiiä missä "vika".🤷‍♂️

Sun pitää selvästi työllistyä leikkaustupaan. Siellä ne kotoisat jutut ei juuri lopu. Paitti tietenkin kaikkien muiden pehmokirurkien saleissa.

Aika samanlainen se aina on ollu. En tiiä missä "vika".🤷‍♂️
Eiiiii. Kyllä mä tuonne mt-puolelle edelleen oon menossa. Pääsin mä jo kesäksi m-talolle.👌🏻

E. Ja joo. Vähän tympiää näin opiskelijan näkökulmasta tuo käytös.

Eiiiii. Kyllä mä tuonne mt-puolelle edelleen oon menossa. Pääsin mä jo kesäksi m-talolle.👌🏻
Leikkuutuvasta saisi varmaan "toistaiseksi" työsopimuksia. Aika kova pula on. Siellä saa rauhassa höpöttää typeriä juttuja.

Paitti tietenkin jos asiakas on hereillä. Tai no silloinkin.

Biomekaniikkaketju on ihan liekeissä. Hauskaa on se, että sivu 1 on jopa sellaista semi siedettävää pätemistä miten ihmiset on erilaisia, ihan kuin se olisi uuttakin tietoa. Kakskyt vuotta sitten puhuttiin välityksistä nostamiseen.

Jossakin vaiheessa on suunta ja "äänensävy" vähän erilaiseksi.

Viikot menee karmeeta kyytiä. 9 virallista ja 1 ylimääräinen vuoro ennen lomaa.

Harmi kun loma on vahvistettu jo. Jos lakko alkaa niin ei pääse lakkoilemaan. Ei sillä, että mulla olisi siihen edes varaa. Sit pääsisi oikeisiin suojatöihin.

Mutta meidän palkankorotukset meni Ukrainaan.

Ilmasotaope Inka Niskanen.webp

Mä voisin ottaa jonkun Ukrainalaisen äidin ja lapsen tänne mutta en ees kehtaa moista ehdottaa, tuntuu jotenkin että pidetään hyväksikäyttäjänä vaikka ei edes moista ajatusta.

Back
Ylös Bottom