Minä olen nyt villi viisikymppinen.sylvistä tullut kamalan seksistinen, en tykkää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen nyt villi viisikymppinen.sylvistä tullut kamalan seksistinen, en tykkää!
Miten kävi? Etkös sinäkin ollut Oulun poikia?
Prkl, eikö ny ollukaan vielä perjantai...
Luin ensin että kuolinilmoituksen.Teen huoli-ilmoituksen itsestäni.
Ei vituta paljoa olla töissä.
Prkl, eikö ny ollukaan vielä perjantai...
Ilman rokotteita sairastettu delta, about 3kk kunnes palautui.Kauas täällä tsoronan sairastaneilla vei saada makuaisti takas? Nyt on tainnu olla pari päivää aika kateissa.. eilen ehkä kokonainen kuumeeton päivä ja pieniä viitteitä ois siitä, että saattas alkaa haistamaan ja maistamaan jotain..
Mietin tuota asiaa, niin noissa on kyllä se hyvä puoli että teki tai ei niin arvo vaan nousee.Onhan niiitä pari... Pitäskö jonku tehä niille jotain?
Joulun jälkeen sairastin. Ei vieläkään oo normaali. Jotain maistaa/haistaa joKauas täällä tsoronan sairastaneilla vei saada makuaisti takas? Nyt on tainnu olla pari päivää aika kateissa.. eilen ehkä kokonainen kuumeeton päivä ja pieniä viitteitä ois siitä, että saattas alkaa haistamaan ja maistamaan jotain..
Positiivinen tulos ja virallinen eristys, eristyksen päättymisen jälkeen kahden viikon päästä yhtenä aamuna kahvi sekä tuoksui että maistui oudolle, muuten ollu normaalit aistit kokoajan.Kauas täällä tsoronan sairastaneilla vei saada makuaisti takas? Nyt on tainnu olla pari päivää aika kateissa.. eilen ehkä kokonainen kuumeeton päivä ja pieniä viitteitä ois siitä, että saattas alkaa haistamaan ja maistamaan jotain..