Putin olis kyllä varmaan riittävän kunnianhimoinen ja hullu rakentaakseen oman Death Starin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulen, että jäsen@gonzaless valkoisissa pikku pikku spiidoissa olisi täällä todella kuumaa iskurikamaa.
Aikoinaan seurasin sivusta kun Raisulla raivattiin kovia sakaramiinoja. Kyyllä siinä nilkkaan varmasti sattuu jos sellaisen päälle astuu.Porapatruuna oli kyllä näppärä kaivaa polulle, ja yllättävän tehokas, ku ekaa kertaa kovia poksauteltiin.
Siis mallia Spede.Voisko olla?
Mulla tosiaan on speedot, mallia pikkuhousut. Ei valitettavasti valkoiset. Kun uidaan, niin ihan ehdottomat nuo. Vaimo ei tykkää, että ne päällä olen altaalla. Pitäis kuulemma uimashortseja käyttää. En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua.
Ei tää nyt niin kaukaa ole haettua kun neukkulan avaruusministeri vasta uhkasi että syöksee ISS avaruusaseman eurooppaan, painaa kuitenkin sen puol miljoonaa kiloa niin kaupunkiin osuessa tekee jo jälkeä.Putin olis kyllä varmaan riittävän kunnianhimoinen ja hullu rakentaakseen oman Death Starin.
Täälläkin kahdet.Voisko olla?
Mulla tosiaan on speedot, mallia pikkuhousut. Ei valitettavasti valkoiset. Kun uidaan, niin ihan ehdottomat nuo. Vaimo ei tykkää, että ne päällä olen altaalla. Pitäis kuulemma uimashortseja käyttää. En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua.
Luultavasti parin kaverin kanssa, mutta tuolloin mun iltani meni yleensä niin, että yksin pääasiassa huitelin ja kaverit meni missä meni. Välillä nähtiin ja sitten jatkui omat huitelut. Se oli siis sitä aikaa, kun jaksoin olla sosiaalinen.Olit yksin liikenteessä eikä kukaan lähestynyt koko iltana? Sen ymmärrän jos olet ollut seurassa, ei sillon välttämättä uskalla lähestyä kuin vain ne kaikista rohkeimmat. Ja jos niinä iltoina kukaan ei lähesty, ei yhtään niitä kaikista rohkeinta ole ollut samassa tilassa kanssasi.
Mitähän siitä jäis jäljelle ilmakehään osuessa, ei paljoo. Se kuitenkin 28000km/h viilettää menee siel avaruudessa..Ei tää nyt niin kaukaa ole haettua kun neukkulan avaruusministeri vasta uhkasi että syöksee ISS avaruusaseman eurooppaan, painaa kuitenkin sen puol miljoonaa kiloa niin kaupunkiin osuessa tekee jo jälkeä.
On niin saakelin iso että vissiin siitä jää jo jotain jäljelle.Mitähän siitä jäis jäljelle ilmakehään osuessa, ei paljoo. Se kuitenkin 28000km/h viilettää menee siel avaruudessa..
Gonza olikin jo tuossa videolla ja jäsen J tässä.@gonzaless ja @Joxuz voisi nyt laittaa ihan kuvia niissä pikkuhousu-speedoissa tänne, niin voidaan kaikin katsoa onko ne oikeasti jotenkin tyylittömät tai muuten kauheat.
Anteeksi nyt vaan, mutta kukaan, EI KUKAAN, ei edes Joxu ole Hasselhoffiin verrattava adonis.Gonza olikin jo tuossa videolla ja jäsen J tässä.
![]()
Katso Juutuupista Bondi Beach -hengenpelastajat sarjaa!!@gonzaless ja @Joxuz voisi nyt laittaa ihan kuvia niissä pikkuhousu-speedoissa tänne, niin voidaan kaikin katsoa onko ne oikeasti jotenkin tyylittömät tai muuten kauheat.