Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekisi mieli tilata ruokaa mutta se tuntuu vaikeammalta kuin alkaa tekemään sitä itse, on tää kanssa taas.
Ei oo todellista, woltin naapuri toi ruokaa oven taakse!
En siis ollut mitään tilannut ja ihmettelin kuka vittu pimputtaa ovea niin ruokaa oven eessä ja lakupekka pinkomassa karkuun, huusin tyhmyyttäni perään että ei oo tänne!
Sitten oli huulet rullalla että mihin pitää viedä, sanoin että vitustako minä voin tietää.

hinpunverran taas optimismi pääsi valloilleen

eikö se peli ole tuomittu menetetyksi, kun moottoripyörälläkään ei saa vaikka on tummennettu visiiri!

895327-cat-roscoe-viral.jpg

Aika vaikuttava aloitus tuossa sinun videolla. Toki muutenkin pinta kiiltää hienosti. (y)

Tietenkin optiona on uusi leikkuri kaupasta, mutta harrastustoimintaa pitää olla.
Mä olen sellaistakin optiota miettiny, että jos vaan antaiskin ruohon kasvaa? Pöheikössä pörriäiset saavat pölyttää ja isäntäkin saisi näkösuojaa tärkeämpiin harrastuksiin. Naapurin vanhan isännän kanssa juttelin, että ei ennen vanhaan mitään nurmikoita leikattu. Ihmisillä oli parempaakin tekemistä. Mietin että mikä vittu on pielessä tässä maailmassa? Esi-isä kamppaili nälkää vastaan eikä leikannut nurmea. Sitten tekniikka toi kaikille ruokaa ja vapaa-aikaa. Mitä tekee ihminen? Ottaako ihminen lepiä ja nauttii kesästä? Ei. Ihminen keksii ruveta leikkaamaan ruohoa ja kitkemään pois kaikkea mikä ei ole ruoho. Mikä järki? Koko idea lähti aikoinaan liikkeelle linnanherrojen elvistelystä. Siinäkin mielessä ihan turha lyhentää kasveja pihaltaan. Ei se enää ketään hämää. Naapurit tietää kyllä, että olen köyhä.

Mä olen sellaistakin optiota miettiny, että jos vaan antaiskin ruohon kasvaa? Pöheikössä pörriäiset saavat pölyttää ja isäntäkin saisi näkösuojaa tärkeämpiin harrastuksiin. Naapurin vanhan isännän kanssa juttelin, että ei ennen vanhaan mitään nurmikoita leikattu. Ihmisillä oli parempaakin tekemistä. Mietin että mikä vittu on pielessä tässä maailmassa? Esi-isä kamppaili nälkää vastaan eikä leikannut nurmea. Sitten tekniikka toi kaikille ruokaa ja vapaa-aikaa. Mitä tekee ihminen? Ottaako ihminen lepiä ja nauttii kesästä? Ei. Ihminen keksii ruveta leikkaamaan ruohoa ja kitkemään pois kaikkea mikä ei ole ruoho. Mikä järki? Koko idea lähti aikoinaan liikkeelle linnanherrojen elvistelystä. Siinäkin mielessä ihan turha lyhentää kasveja pihaltaan. Ei se enää ketään hämää. Naapurit tietää kyllä, että olen köyhä.
Itellä ollu jo monta kesää PPP. Pelasta Pörriäinen -Piha.

Pääsen kohtuu lähelle tota. Asun kaupungin puiston keskellä. Tästä lähtee puistoa kolmeen ilmansuuntaan varmaan puolitoistahehtaaria. Kys puisto pelkkää nurtsia, ei puita. Keskeltä menee hiekkakävelypyörätie, muuten kukaan ei tallo. Villinä kasvaa jonnekin heinäkuun korville, vähintään metrin korkee viidakko kaikennäköstä ohdaketta ja pillikettä. Vitusti punkkeja. Jos rekku käy puiston puolella niin sitten nypitään. Kerran kesässä käy traktori niittämässä. Sen hetken harjoittelen pituusheittoa friballa, kunnes kasvaa niin ettei löydä kiekkoja enää.

Eli vähänku vitunkarvat, parempi leikattuna. Vetelen reippaasti puiston puolelta n. 3000 neliöö omaksi pihaksi.

Sulta jäi yks pätevä vaihtoehto mainitsematta, tulee itellä mieleen aina punkkeja nyppiessä, nimittäin kulottaminen.

Ei saateri mitä myötähäpeän määrää kun katselen Paha Pappa leffaa, en pysty käsittämään kuinka joku pystyy vetämään sillä tavalla pokkana ihmisten seassa...

Ehkä maininnutkin vasta pari sataa kertaa, mutta. Minä nautin kesästä ja katson, kun robo leikkaa. Ja miksi, paljon vähemmän punkkeja koirissa ja toki myös omissa munissa, kun nurmella kieriskelee.

Jaa niin, paljonkohan tuota saa ns. ylimääräistä, kun saa lomat vanhasta firmasta.. Pitäskö nekin vetää vaan suoraan päähän, eikä miettiä mitään säästämisiä, sijoittamisia tai fiksun ostamisia..

Back
Ylös Bottom