Jumalauta poijjaat ollu anabolinen yö. Puristin aamusella coc 2,5 kiinni vasurilla! Pitkään se ehtiki vittuilla. Heikkoa paskaahan tuo on, mutta mulle iso juttu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
täällä vain T ja 1. Ykönen menee kummallakin räpylällä suht iisisti. Ei ole tullut puristeltua vuosiin, mutta voihan sitä ajankuluksi taas alkaa.Jumalauta poijjaat ollu anabolinen yö. Puristin aamusella coc 2,5 kiinni vasurilla! Pitkään se ehtiki vittuilla. Heikkoa paskaahan tuo on, mutta mulle iso juttu!
Ykönen oli kiva vielä, tuli niitä onnistumisen kokemuksia nuorelle otevoimailijalle. #2 olikin sit ihan eri laite, meni varmaan vuosi saada se ns varmaksitäällä vain T ja 1. Ykönen menee kummallakin räpylällä suht iisisti. Ei ole tullut puristeltua vuosiin, mutta voihan sitä ajankuluksi taas alkaa.
Luultavasti.K-piikin jäljiltä pistokohdassa on iso kipeä punainen pahkuraAiemmista ei tullut mitään. Onko sinne nyt laitettu siru tms?
Joo, itse ostin nuo varmaan joku 10 v sitten. En oikeastaan ikinä reenannut, kunhan vaan päätöntä puristelua aivan satunnaisesti. Tässä välillä reeni muuttunut gymillä enemmän pois painoista ja bodaamisesta lähemmäs levvanvetoja ja muuta roikkumista. Remmejä käyttänyt myöskään vuosiin. EN ollut muutamaan vuoteen puristellut lainkaan ja nyt kun koitin pitkästä aikaa joku kk sitten, niin meni ykönen hienosti kiinni kummallakin kädellä. En muista että se olisi noin hyvin mennyt aikoinaan.Ykönen oli kiva vielä, tuli niitä onnistumisen kokemuksia nuorelle otevoimailijalle. #2 olikin sit ihan eri laite, meni varmaan vuosi saada se ns varmaksitoki vitun laiskaa ja päämäärätöntä treeniäkin ollut, oon vaan itsepäisesti puristellu aina silloin tällöin.
On se helppoa toisille.Joo, itse ostin nuo varmaan joku 10 v sitten. En oikeastaan ikinä reenannut, kunhan vaan päätöntä puristelua aivan satunnaisesti. Tässä välillä reeni muuttunut gymillä enemmän pois painoista ja bodaamisesta lähemmäs levvanvetoja ja muuta roikkumista. Remmejä käyttänyt myöskään vuosiin. EN ollut muutamaan vuoteen puristellut lainkaan ja nyt kun koitin pitkästä aikaa joku kk sitten, niin meni ykönen hienosti kiinni kummallakin kädellä. En muista että se olisi noin hyvin mennyt aikoinaan.
Eli, odottelen taas 5 vuotta ja sitten menee kakonen. Tai sitten ei.![]()
Juu eee oo maalattu. Varmasti olen vetässyt sirkkelillä pätkän pois sieltäkin, jotta siisti pinta.Voipi olla. Tai sitten se listan tausta on maalaamaton, ja kosteutta pääsee sinne taakse sitä kautta.
We will never know![]()
Roikun aika paljon nykyään ja mavet ym. ilman remmejä. Selvästi otevoima parantunut vuosien kuluessa.On se helppoa toisille.
Lääke voi muuttaa rasvojen metaboliaa, kerää nestettä elimistöön eli turvottaa ja/tai lisää ruokahalua. (Neuroleptien käyttöä on tutkittu ainakin syöpäpotilailla, joille ruoka ei maistu ja paino tippuu.)tuota olen aina imetellyt, että miten jotkin lääkkeet nostavat painoa?
jos lääkkeen aloittamisen jälkeen etelleen kuluttaa kaiken minkä syö niin mistä se painon nousu tulee?
Noita vaan on huono vertailla keskenään, kun erot saattaa olla periaatteessa identtisten puristimien välillä suuriakin. #2 voi olla 80kg tai se voi olla yli 90kg, riippuu yksilöstäRoikun aika paljon nykyään ja mavet ym. ilman remmejä. Selvästi otevoima parantunut vuosien kuluessa.
Nostin coc:t näytön alle, ehkä kun ne tuossa niiin huomaa niillä tehdäkin edes joskus. Mutta, onhan tuo 2,5 todella kova saavutus, jos sen saat kiinni. Aika jämäkkä, koska muistan joskus käpistelleeni kakkosta ja sekin oli jo itselle mahdoton.
Raxista.tuota olen aina imetellyt, että miten jotkin lääkkeet nostavat painoa?
jos lääkkeen aloittamisen jälkeen etelleen kuluttaa kaiken minkä syö niin mistä se painon nousu tulee?
Ja oluesta.Raxista.
Ollaanko pohjanmaalla jotenkin yksinkertaisia kun ei ymmärretä että lumi on poistettava katolta.
Suosittelen illalla muutamaa ISOA rommitotia. Huomenna lunssa on muisto vain.Ei oo vielä ihan tikissään mutta pakko oli lähteä aamulla tienaamaan, olis pitänyt sairastaa talvella varastoon.
Varsinaisesti ei kipeä olo mutta hieman tuntuu vajaatehoiselta ja vähän sellainen vilunen fiilis, veikkaan että huomenna ollaan ihan kunnossa.
Aiheeseen liittyen; Lääke voi myös laskea painoa; esimerkiksi läheisellä oli lääke, joka vei ruokahalua ja heikensi ravintoaineiden imeytymistä. Neurologi lopetti lääkkeen, kun hän oli jo liian alipainoinen ja alkoi olla vitamiinien puutoksista aiheutuvia juttuja, vaikka yritti kovasti syödä ravintoterapeutin ohjeiden mukaan. Toki rasitteena yhtälössä oli myös fyysinen työ jonka vuoksi kulutus oli korkea; mutta siitä huolimatta paino oli normaali ennen ko. lääkitystä.tuota olen aina imetellyt, että miten jotkin lääkkeet nostavat painoa?