Torstain Terävät!torstaisin.
Ainoa ratioohjelma mitä kuunnellut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Torstain Terävät!torstaisin.
Sinäpä olet mukava ihminenNiin? En tainnut sulle mitää kommentoida?

No joo, mutta nuo nyt on aika harmittomia kumminkin.Noiden sijaan varhaiskasvattajia, opettajia ja hoitohenkilökuntaa, joiden ongelmana on se kun "Lissu sanoi mulle pahasti ja sitten mä suutuin Lissulle ja nyt mun esimies on sitä mieltä että mun pitäis pyytää Lissulta anteeksi... niin, kyllä mä kaks viikkoa salkkua tarvitsisin jaksaakseni..."![]()
Joskus hetken kuuntelin, oli vähän semmonen Huuto&Möykkä ohjelma.Torstain Terävät!
Ainoa ratioohjelma mitä kuunnellut.
Jälleen kysymysmerkki? Mikä tuossa nyt oli epämukavaa? Hämmennyin miksi kohdistit viestisi kamppailutaustastasi minulle.Sinäpä olet mukava ihminen![]()
MMmmiTÄ?!Joskus hetken kuuntelin, oli vähän semmonen Huuto&Möykkä ohjelma.
Tämä on keskustelupalsta. Vaikka kohdennat kommenttisi tietylle henkilölle, voi joku muukin olla halukas keskustelemaan samasta asiasta ja vastata sinun kirjoitukseesi. Ei kuitenkaan tarkoita, että suoraan vain sinulle haluaa asiaa kertoa.Jälleen kysymysmerkki? Mikä tuossa nyt oli epämukavaa? Hämmennyin miksi kohdistit viestisi kamppailutaustastasi minulle.
Mää kuuntelin mafialta aina norppaa vloppu öisin teininä. Koska mulla ei ollut mitään muuta elämää.Kyllä se Pekka Saurin Yölinja tais olla paras radio-ohjelma.
Hätätilassa voi istua päälle, jos kiloja on itsellä tarpeeksi, opponentti on riittävän päihtynyt ja poliisit on hälytetty jo paikalleAina karkuun jos mahdollista.
Koskaan ette voi tietää että onko niillä parilla apinalla 8 kaveria kulman takana. Lihakset ei luoteja tai puukkoa pysäytä.
Sitäpaitsi kättäpidempää vastaan ei kannata koskaan lähteä mikäli ei pakko.
Kolikon toinen puoli on se että yhden lyönnin seurauksena joku voi saada aivovamman ja te ison laskun ja tuomion.
Lopeta mässytys!!!!#lihavaolo
En oo mässyttäny!11!Lopeta mässytys!!!!
Ei varmaan kannata osallistua keskusteluun jos ei kestä keskustelua.Jälleen kysymysmerkki? Mikä tuossa nyt oli epämukavaa? Hämmennyin miksi kohdistit viestisi kamppailutaustastasi minulle.