Signaalin RCA:ksi vaimentava palikka + erillisvahvari, jossa lähdöt kahdelle kaiutinparille.Se ongelma on se että kyrvähtää se mankka kun kuormaa liikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Signaalin RCA:ksi vaimentava palikka + erillisvahvari, jossa lähdöt kahdelle kaiutinparille.Se ongelma on se että kyrvähtää se mankka kun kuormaa liikaa.
Nonii!Signaalin RCA:ksi vaimentava palikka + erillisvahvari, jossa lähdöt kahdelle kaiutinparille.
Muistat vaan että ei yli 100w taajuuskorjaimella olevaa vahvaria, siinä kun on max.50w/kanava.Nonii!
Tuolla järjestelyllä saisi kojelautaan sen juhlavan Toyota-rarion, vaikka siinä olisikin vain 2 lähtöä.
Ja minä kun luulin että @no-body n alaa on lähinnä pontikan keitto.
Olen nuorempana puuhaillut yllättävän monipuolisesti kaikenlaista ennen kuin pontikka vei molemmat aivosolut ja elämänväsymys mielenkiinnon harrastaa yhtään mitään. Jotain ideoita saattaa nykyäänkin vahingossa pilkahtaa edelleen pinnalle.Ja minä kun luulin että @no-body n alaa on lähinnä pontikan keitto.
Ääs, toivon todella, että sulla ei ole Lähitapiolassa vakuutuksia pelkästään Ääs bonareiden takia?ääs-bonarikorttia joten sen joutuisi höyläämään kuitenkin joten sama maksaa suoraan kortilla, tarkan markan mies ei jätä 750€ vuotuisia bonuksia ottamatta.
Ej ole, kilpailutan vuosittain eikä nuo oikein pärjää hinnoissa.Ääs, toivon todella, että sulla ei ole Lähitapiolassa vakuutuksia pelkästään Ääs bonareiden takia?
Se pinkki haisee muistaakseni greipille ja on mukavan raikasJumalauta, että pisti hymyilyttmään. Naapurin teinitytön poikakaveri tuli niille kylään. Autona 2000 luvun alun BMW 316, jampalla clacciset Amisviikset, lippis vinossa, mutta Bemarissa oli Pinkki Wunderbaum.
No hyvä. Ihan saatanan kalliit vakuutukset siinä puljussa. Meitin perheen pääauton LT vakuutushinnalla saadaan samoilla spekseilla kodin kaikki vakuutukset toisesta firmasta pari kymppiä halvemmalla kuin pelkkä auto, että siinä vähän hintahaarukkaa.Ej ole, kilpailutan vuosittain eikä nuo oikein pärjää hinnoissa.
Kortti/käteinen -keskusteluun täytyy ottaa kantaa. Olen ollut vanhastaan vankasti käteisen kannattaja, mutta lähimaksurajan noustua viiteenkymppiin ja koronan myötä on käteisen käyttö ollut hyvin vähäistä. Silti kannan nykyäänkin käteistä rahaa lompakossani mukana selkeästä syystä. Nimittäin vanha totuus sanoo, että aina pitää olla sen verran rahaa taskussa, ettei koirat kuse kintuille. Koira - tuo viaton luontokappale - ei nimittäin ymmärrä muovirahan päälle hevon vittua, mutta setelit se kyllä haistaa...