Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20220201_202009.webp

Täälläkin iltavuoro joutui ruokaravintolaan, kun menomestassa ei ollut yhtikäs ketään. Nätit tarjoilijat, toki.

Luulisi että sohvalla paikalla pitämisen kun vaihtaa fyysiseen työhön niin paino alkaa laskemaan samoilla ruuilla rivakkaan?
Kaikkea sitä näköjään saa taas luulla, tosin kyllä tuntuu kehossakin siltä että on taas töitä tehnyt niin saattaahan tuo vähän paineistaa lihaksistoakin.
Ei varsinaisesti vituta lähteä töihin mutta ei tässä nyt ihan älytön hinkukaan sinne ole.

pikkasen vituttaa kaivaa fillari työmatkaa varten.

wy?

Minua pikkasen harmitti, kun oli -32
kylmin keli missä olen pyöräillyt työmaalle
tänähän talvena ei ole tainnut olla alimmillaan kun -27, se ei vielä tunnu missään

vai onko nyt etes noin kylmää ollut? tainnut ollaakin -24 onely, koska kertaakaan ei ole vielä toppahousuja tarvinnut, yleensä laitan ne kun laskee 25 tai alle

Työaikalaskurini viime viikon maanantaista tähän aamuun näyttää siltä, että mun pitäisi ehtiä viikon verran pitää vapaata ennen kesää. :david::confused: Kaunis ajatus.

Ei oo ikinä ollut tälläistä hulinaa tammi-helmikuun vaihteessa, mikäli jatkuu samanlaisena niin kusessa ollaan kesällä.
Sittten vaihtuu syksyllä Q8 alle :rolleyes:

Pakkanen on vain pukeutumiskymysys.

Eilen hiihtelöimässä ja kolmet pitkäpunttiset kalsongit päällä.

Pyöräily ja -30 °C, niin hymyilyttää jo sen koko järjettömyyden takia. Mutta, eihän se järjetöntä ole, kun on vaatetta. Ongelma ennemmin se, että pyöräilykengät mallia kesä ja pärjään niillä kyllä kovillekin pakkasille, mutta kun alkaa olla liikaa pakkasta, niin varpaat jäätyy. Sama homma hiihdossa.

Naapuri mökillä on 4 nuortamiestä omat kelkat mukana. Eilen ei yksi kelkoista lähtenyt käyntiin -31, voi sitä naurun remakkaa ja hetkellistä iloa mitä pihalta kuului. Onneksi tänä aamuna lähti kaikki käyntiin -14. ps kakstahti tuoksuu hyvältä ✌️

-50 ja -60 luvuilla syntyneille sekä henkisille albanialaisille. Paitsi tietenkin G.
Menit sitten kirjoittamaan, mulla oli vähän samanhenkinen teksti jo kirjoitettu mutta aattelin etten viitti V:n päivää pilata niin deletoin.
E: Albania on muuten paska maa, ellen ole jo kertonut.
Miten voikin olla niin surkea verrattuna vieressä olevaan Kroatiaan? Kroatiaan menen mielelläni uudestaan mutta tuskin Albaniaan.

Menit sitten kirjoittamaan, mulla oli vähän samanhenkinen teksti jo kirjoitettu mutta aattelin etten viitti V:n päivää pilata niin deletoin.

Minuahan ei henkilöauto määrittele, olen aina tehnyt valintani oman maun mukaan ja ulkonäkö edellä, vedot ja vaihteistot ja moottorintilavuudet ovat sitten olleen mitä sen ulkonäön vehkeessä on sattunut olla, bensiinejä toki kaikki, ja kaksivetoisia
moottoripyörässä sama, ulkonäkö oli suurin valintaan vaikuttava tekijä, tuleekohan nousevana Suven ajo 19. vuosi samalla menopelillä

Back
Ylös Bottom