Ei taida niin paljoa löytyä.Juotetaan sulle sen verran viinaa, että vedät loppuillasta munasillaan jotain bailandoa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida niin paljoa löytyä.Juotetaan sulle sen verran viinaa, että vedät loppuillasta munasillaan jotain bailandoa![]()
Järjestä juhlat, me tuodaan viinatEi taida niin paljoa löytyä.
Jotenki absurdi ajatus järjestää syntymäpäiväjuhlat. En ole koskaan järjestänyt. No eipä mun syntymäpäiville kukaan tuliskaan.
Tullaan porukalla, het ku vaan järjestät![]()
Red NoticeHyvä myyntipuhe kyllä, mutta nyt tarvittaisiin sellaista mitä ei oikeastaan tarttis edes kattoa. Kunhan pyörisi taustalla kun mutustaa sipsejä ja/tai popcornia. Ehkä pitää jatkaa Ääsääs kriidiä.
tai sittenJuotetaan sulle sen verran viinaa, että vedät loppuillasta munasillaan jotain bailandoa![]()
Mulla on täällä just ny ehkä 6 litraa tiukkoja (napueta, 3 eri konjakkia (en pahemmin pidä konjakista), vodkaa, kossupullo, viskejä, tequilaa) ja 25 ploa shamppanjaa ja noin 5-10 viinipulloa. Ja ehkä 4 olutta. Ja jotain muuta satunnaista mitä ei muista.Järjestä juhlat, me tuodaan viinat![]()
Onko meille muille mitään?Mulla on täällä just ny ehkä 6 litraa tiukkoja (napueta, 3 eri konjakkia (en pahemmin pidä konjakista), vodkaa, kossupullo, viskejä, tequilaa) ja 25 ploa shamppanjaa ja v 5-10 viinipulloa. Ja ehkä 4 olutta. Ja jotain muuta satunnaista mitä ei muista.
Ehkä pitäs vielä pullo pirtua hankkia.
Se pirturesepti.Onko meille muille mitään?
Teet siihen omavalmisteeseen sen kilpitelineen niin eikös se ole siinä.Tekisi mieli ostaa mopo taas![]()
Totta. Jos tekis ekana sen kilpitelineen, niin ei puuttuis enää ku loput.Teet siihen omavalmisteeseen sen kilpitelineen niin eikös se ole siinä.
Niin. Ne leppäkertutkin jo ehtivät kuolla. Muuten olisit voinut juhlia Pirkon, Pertin, Mirjan ja Sakarin kanssa.Jotenki absurdi ajatus järjestää syntymäpäiväjuhlat. En ole koskaan järjestänyt. No eipä mun syntymäpäiville kukaan tuliskaan.
Voidaan tulla, vaikka et järjestäkään!Tullaan porukalla, het ku vaan järjestät![]()
On niitä pari-kolme ilmestynyt taas jostain esiin.Niin. Ne leppäkertutkin jo ehtivät kuolla. Muuten olisit voinut juhlia Pirkon, Pertin, Mirjan ja Sakarin kanssa.
On niitä pari-kolme ilmestynyt taas jostain esiin.