Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En tiedä mitähän olen selaillut, mutta selvästikin google on hyvin kärryillä, että minulla on kovin niukasti kulkuvälineitä taloudessa.
Eilen mainostettiin mersuja ja timanttisormuksia (hyvää vaihtelua kyllä, sillä alkoi jo kyllästyttämään ne ✝️-kivimainokset).
Tänään pitäisi bookata privaattijetti. Hehe.

Yksityisjettihommia.jpg

Seuraavaksi alkanee tulemaan lainamainoksia.

Siinä ois yksi tavoite että joskus vuokraa yksityisjetin jolla lappiin, siinä ois tyyliä.

Olisi kyllä kiva, mutta minun tapauksessa suunta olisi mielellään jonnekin vähän lämpimämpään ja vähälumisempaan...
Lunta lentää nytkin vaakatasossa, enkä totu tähän ikinä.

🥶

#Jokainenhiutaleonliikaa

Olisi kyllä kiva, mutta minun tapauksessa suunta olisi mielellään jonnekin vähän lämpimämpään ja vähälumisempaan...
Lunta lentää nytkin vaakatasossa, enkä totu tähän ikinä.

🥶

#Jokainenhiutaleonliikaa
Ihan mielellään vaikka kuinka etelään mutta siinä on vain se hinta ja kuinka kauan matka kestää.
Toki jos olisi oikeasti joku Learjet niin ei kauaa haisisi mutta jos mennään nyt ihan realismin rajoissa niin pienempi mutta cesnaa isompi kone lapin pituiselle reissulle olisi mahdollinen.

Joku elävä kuva voisi olla hyvä kattoa. Mutta ei keksi mikä.

Die Hard tai Rambo sarjat eivät ole käypiä ehdotuksia.

Kokeile vaikkapa Adrift (2018)

Tositarinaan perustuva. Jos ei muuten vesielementti niin kiinnostele tai selviytymis- ja romantiikkahommelitkaan, niin pääosan esittäjänä on kuitenkin nätti nainen. Ilman rintsikoita.
Hyvä myyntipuhe kyllä, mutta nyt tarvittaisiin sellaista mitä ei oikeastaan tarttis edes kattoa. Kunhan pyörisi taustalla kun mutustaa sipsejä ja/tai popcornia. Ehkä pitää jatkaa Ääsääs kriidiä.

Back
Ylös Bottom