Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiijättekö mitä!
Se olisi sitten marraskuun jälkeen viimeinen vapaapäivä mulla! Menipä 3kk nopsaan ja lähes koko aika ihan selvinpäin.

Puuhh olipa kyllä mukava aamu siinä heräillä valtaisat rinnat kourassa, kahvia hörppien. Pakko se vaan oli kustannuspaikalle mentävä silti, eilen pitkä päivä kun jäin iltapäivystään. Ens viikolle kans jo kyseltiin ja lupasin mennä, maksavat 300% korvausta niistä.

Mutta nyt jos pikasumppi ja jatkais.

valtaisat rinnat kourassa

gifcandy-big-boobs-67.gif

Ai niin, tänä vuonna alkaa yhteistyö Kärkkäisen kanssa.
Pitääkö mun nyt sitten seuraavasta Juhan möläytyksestä isoon ääneen ilmoitella että protestiksi yhteistyötä tullaan miettimään?

Pitääkö mun nyt sitten seuraavasta Juhan möläytyksestä isoon ääneen ilmoitella että protestiksi yhteistyötä tullaan miettimään?
Tottakai.

Se mies on kyllä vitunmoinen höyrypää. Muistan joskus 10-12v sitten kun luin sen juttuja magneettimediasta, aika sakeeta tavaraa jostain juutalaisten salaliitoista 😂

En ole Lahen Käkkäräisellä käynyt enää miäsmuistiin. Boikotti perhana. Myisivät edes kaljaa mut ei ku joku sviddun Jeesus kieltää saatikka kortsuja, aluksi ei ollut edes light limuja nykyään vissiin on?

En ole Lahen Käkkäräisellä käynyt enää miäsmuistiin. Boikotti perhana. Myisivät edes kaljaa mut ei ku joku sviddun Jeesus kieltää saatikka kortsuja, aluksi ei ollut edes light limuja nykyään vissiin on?
Enmää tiedä, aika harvoin siellä käyn vaikka melkein firman pihalta voisi kivittää niitä. Luulin että vain jari-pekan tankkaamot on sellaisia missä jeesustellaan, mulle sinänsä ihan sama.
Vaatevalikoima siellä on aika hyvä ja auto tarvikkeet sekä työkalut, niitä joskus ostanut sieltä.

Rokotevastaisille vielä alekoodilla halvennusta hinnoista.
Nyt annoitkin hyvän idean sissimarkkinointiin.
Pitäs kehittää joku tälläinen niin saisi nimen esille mutta jotenkin pitäisi saada muotoiltua niin että tämä rokotevastaisuus pitäisi todentaa?

Minulla on nyt yksi Devin Townsendin biisi hukassa, en saa millään päähäni sen nimeä. Enkä jaksa alkaa koko tuotantoa kahlata läpi, joten taitaa pysyä mysteerinä.

Tässä on myös se, että suomalaisilla jakelufirmoilla on megalomaanisen isot polttoainevarastot. Sillon kun öljynhinta on ylimmillään, tankkaavat varastot täyteen.. ja öljyn hinnan lasketessa myyvät edelleen kovalla hinnalla koska varastoon ostetut pitää saada ostohinnalla myyytä.

Nyt annoitkin hyvän idean sissimarkkinointiin.
Pitäs kehittää joku tälläinen niin saisi nimen esille mutta jotenkin pitäisi saada muotoiltua niin että tämä rokotevastaisuus pitäisi todentaa?
Rokottamattomuustodistus! Sehän lisää tasa-arvoa kun kaikkia kytätään ja palvelu voi jäädä myös saamatta, jos on rokotettu?

Back
Ylös Bottom