Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen ekaa kertaa 1,5kk kyykkyä, ihan leikkipainoilla. Liikkuminen on...mielenkiintoista.
Joskus kun vetelin kaikenmaailman pudottusarjoja sekä tupla ja triplasettejä niin mietin mitä mahtaisi tapahtua jos joku randomtyyppi tekisi samat.
No nyt voisi mennä tekemään ne samat niin selviäisi ihan itelle mitä tapahtuisi, tuota treeniä kun ei ole ihan hetkeen ollut.

Mulla on aina jokin yksi mitä vedän niin kauan että siihen kyllästyy totaalisesti, nyt mennyt pari vuotta Ingmanin rocky road.
Tuli lähikaupasta kerran mukaan Viennetta, sekin oli pitkästä aikaa ihan hyvä valinta.

Kunhan tässä vielä pääsee reenaamaan tuolla oonilla, niin sanoisin, että on. :)
Tjoo, ihan asiallista tullee, kun on taikina kunnossa. Pukki toi ihan kunnollisen kiven. Uuni puuttuu vielä, pitää keväämmällä katella sen perään.

Tää oli päivän valinta täällä:

Ihan asiallinen, varmaan ois ollu parempaa suoraan uunista ja oluen kanssa, mutta nälkä lähti kotiinkin tuotuna.

Pitäsköhän kesällä koittaa pallogrillissä itse pitsaa?
Kai siihenkin sopivia kiviä on, varmaan aika oleellinen juttu etenkin sellaisessa se kivi?
Joku sanoo varmasti että ei tule hyvää tjsp mutta aina saa kokeilla.

Pitäsköhän kesällä koittaa pallogrillissä itse pitsaa?
Kai siihenkin sopivia kiviä on, varmaan aika oleellinen juttu etenkin sellaisessa se kivi?
Joku sanoo varmasti että ei tule hyvää tjsp mutta aina saa kokeilla.
Kivi on ns. Pakollinen. Hyvää tulee, mutta..Rillin kanssa ongelma on se että kiven saa vitun kuumaksi mutta päältä ei tule vastaavaa lämpöä. Jos kivi on oikeasti kuuma, niin pohja on kypsä/palanut ennen kuin päälliset kypsyy kunnolla. Tasapainoilu/sweetspotin löytäminen siinä vaatii muutaman pitsan treenin. Rilli sopii paremmin ehkä paksumpien/enemmän täytteitä sisältävien, hitaammin paistettavien, pitsojen tekemiseen..

onko kukaan ketjun oletettu mitannut kuumetta sieltä?

Back
Ylös Bottom