Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä kohta kehosta ottaa ensin seinään?

Tässä voisi muuten valittaa samalla sanan ruumis käytöstä, mun mielestä on brutaalia käyttää sanaa ruumis elävästä ja edellisestä moni olisi kirjoittanut: Mikä kohta ruumiista ottaa ensin seinään.
Olen samaa pohtinut moneen otteeseen ja siitä huomautellutkin joskus. Ei kannata mennä ainakaan naiselle sanomaan että "sinulla on kaunis ruumis".

Ellei nyt se nekrofilia ole alkanut kiinnostamaan.

kova väsy

F1E4FA9D-6D46-4448-ACE3-E6D5BB27B60A.webp

Mitäs veikkaatte että tämä etenee?
Jotenkin kovaan aikaan valmistunut mutta ei taida onneksi noi rajoitukset hetkauttaa ihan älyttömästi majoitustoimintaa? Noilla hinnoilla lienee asiakkaat pääosin ulkomaalaisia jos hinnat alkaen 1300€/vrk.
Mielenkiintoista että saanut 1,1 miljoonaa julkista rahoitusta ely:stä, no ei siinä jos kerran annetaan niin tyhmähän se ois olla käyttämättä.

ommuute taas se aika talvesta, kun moottoripyöräkuume on kuumimmillaan, nyt se olisi vaihdettava jos vaihtaa aikoo, keväällä/kesällä siitä ei mitään tule

minkähähä tähären 99% uusista mopedeista n niin rumia että ei voi etes harkita @Heatseeker

t.calaccicten muotojen ystävä

Mikä kohta kehosta ottaa ensin seinään?

Tässä voisi muuten valittaa samalla sanan ruumis käytöstä, mun mielestä on brutaalia käyttää sanaa ruumis elävästä ja edellisestä moni olisi kirjoittanut: Mikä kohta ruumiista ottaa ensin seinään.
Varmaan nenä 🤔

Ja kyllä, on varsin morbidia puhua esim ruumiinlämmöstä. Ei ne ruumiiden asiat meille eläville kuulu.

ruumis on kaunis sana

Ruumis on vanha, jo Agricolan käyttämä sana, joka viittaa sekä elävään (”terve sielu terveessä ruumiissa”) että kuolleeseen (ruumiskirstu).

Minä lähden nyt harjoittamaan ruumista, etenkin reisilihaksistoa, polkupyöräilyn parissa

jos vaikka kesällä saisi NAISta, kun on reisilihaksisto tiukassa Gunnoossa

Back
Ylös Bottom