Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se taitaa olla niin, että minä säätelen aivojani (kahvin lisäksi) musiikeilla, joiden kuunteluun muut ihmiset tarvitsevat lääkityksen.

Kun pitäisi tehdä jotain järjellistä, niin tuntuu, että aivot pitäisi ensin saada synkronoitua takaisin... 🤖

Hyvä meininki, pystyy toimimaan, kunhan ei tarvitse tehdä kovin kummoisia ajatusprosesseja:

View: https://www.youtube.com/watch?v=PUYLFgVqI-Q

🤖:

View: https://www.youtube.com/watch?v=80FnWfTMdFI

🧠:

View: https://www.youtube.com/watch?v=aINXAlpF6j8

Taitaa olla telavalmistajan ohje ettei noita sais kylmään telaan hitsata.
Mutta vedät vaan, hyvä siitä tulee.
Joo niihän siinä on. Oon soveltanut asiaa silleen että heppaan muutaman sarjana isoilla hepeillä, sit kun rakoa niin kiertäny pohjat joka nappulaan ja taas uudestaan vikat saumat.
Siinä saa alun pohjapalko pienen lämmön ja sit taas ei käy niin kuumana versus jos yhtäkyytiä per nappula.
Sit vielä se et oon hitsannu aina sen nappulan vaan niistä harjoista telan lapun suuntasesti.
Se vissiin? katkee herkästi se lappu vanhetessaan.

Fittu mikä päivä taas. Josko sitä töräyttäs ekstrakupin kahvia. Ens viikolla sitten työhaastis ja uudet kuviot, tai sanotaanko näin että kuvioiden muutosta hitusen.

Jos @eventa ja @-kake- yhdistäisivät voimansa niin saataisiin taatusti luontokuvakisan kiistaton voittaja!

images

Saataisiin myös uusi Russ Meyer -leffa 🤩

Ikäraja olisi poikkeuksellisesti K-30.

Jäsen G voisi valikoida sopivia henkilöitä sivuosiin.

thecouch.webp
Jäsen

Tuli Mieleen, että onkohan Manowarilla kunnon boxia kaikilla älppäreillä.

Ja parempaa videota tästä:

Joo niihän siinä on. Oon soveltanut asiaa silleen että heppaan muutaman sarjana isoilla hepeillä, sit kun rakoa niin kiertäny pohjat joka nappulaan ja taas uudestaan vikat saumat.
Siinä saa alun pohjapalko pienen lämmön ja sit taas ei käy niin kuumana versus jos yhtäkyytiä per nappula.
Sit vielä se et oon hitsannu aina sen nappulan vaan niistä harjoista telan lapun suuntasesti.
Se vissiin? katkee herkästi se lappu vanhetessaan.
Kyllähän niitä joskus katkeilee. Materiaali on niin kovaa että ne ei ikinä taivu, menee vaan laakista poikki.

Kiukulla on kyllä hitsaushommat hallussa.
Ja mainittakoon että sen lisäksi hän on erittäin mukava jätkä ja helvetin kova panomies.

Katsonpa pitkästä aikaa flixistä wolf of wallstreet.
Tekee mieli alkaa käyttää kokkelia kun sitä katsoo, ainakin ryypätä hillittömästi. Enää puuttuu hienot puitteet, kauniit naiset ja raha.

Jos maistuu enemmänkin nämä pörssileffat, niin lisää katselulistalle The Big Short (2015).
Kokaiinia oli ehkä vähän vähemmän ja miljöö, no ei kovin jänniä toimistokuutioita, mutta rahaa meni ja sitten sitä tuli.

M. Burry.

Kuva on Kuopiosta, joten siinä saattaa olla vaikka Sylvin kissa.

Siis minusta näyttää että joku on ollut pilkillä ja tippunut avantoon ja nyt viimeisillä voimillaan konttaa oikealle, viistosti kohti kuvaajaa. Takin huppu on vedetty pään yli ja pilkit ja kaira ei ole matkassa.

Saattaa se olla eläinkin mutta en ole päässyt nyt vähään aikaan käymään kalassa niin alkaa näkemään näkyjä kaikkialla.

Jos maistuu enemmänkin nämä pörssileffat, niin lisää katselulistalle The Big Short (2015).
Kokaiinia oli ehkä vähän vähemmän ja miljöö, no ei kovin jänniä toimistokuutioita, mutta rahaa meni ja sitten sitä tuli.

M. Burry.
Varmaan tullut kaikki noi katsottua.
Mutta kokaiinia enkä muita huimausaineita ole koskaan vetänyt, olen kyllä luvannut että alan polttamaan taas kun täytän 65v ja silloin voisi ottaa nää hippaheinät ja miksei kokkelitkin mukaan kun sen jälkeen ei niin mitään väliä mistään.

Tämä ei ole (tietääkseni?) minulle entuudestaan tuttu bändi, mutta kuulostaa silti tutulta.
Johtunee siitä, että on niin old school -meininki, että asiat ovat balanssissa.

Meinasi hieman kriisiä pukata päälle, kun ensimmäinen ajatus oli, että nyt ei taideta olla ihan tämän vuosikymmenen meiningeissä.
Ja kun googletin, niin eihän sitä tosiaan oltu. Jopa kärisevän vokalistin kestää ja lyriikoistakin saisi selvää jos niitä jaksaisi kuunnella. 😅

Kuuntelin koko albumin ja Ten Black Years (1996) on menossa.

Mainiota rummuttelua ja kitarointia, näin kuuntelijatason muusikon korvin kuunneltuna (=ei ymmärrystä).
Yleisesti ottaen hyvä, tasapainoinen ja reipas meininki. Ajatonta, vähän samaan tapaan kuin Iron Maiden.

Disclaimer:
Kirjoittaja ei ole muusikko eikä metallisti, joten mahdolliset loukkaukset Sodomia, Iron Maidenia tai yhtään mitään muutakaan asiaa kohtaan ovat tahattomia.
Jestas että sulla on laaja musiikkimaku :eek:
Old schoolia tosiaan, vaikka tuo kappale oli sentään 2001.

Saksalaiset hallitsevat Thrashin. Sieltähän myös Kreator ja Destruction, esim.

Ei sitä robottimaista tuotantoa meinaa jaksaa mitä nykyään tehdään. Hetken kuulostaa massiiviselta ja upealta, sitten alkaa puuduttaa.
Ja kaikki kuulostaa jotenkin samalta.

Hieman erilaista musiikkia tällä hetkellä kuuntelussa, ehkä saattaisit tästäkin tykätä:

View: https://youtu.be/_v6py27I9as

Back
Ylös Bottom