Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

asiallista

tänään sitten perse!

minkähänlainen kuva Miehen täytyisi otta saadakseen yhtä monta tykkäystä? Kaukokaan ultimaattisella Miehekkyydellä ei päässyt lähellekkään!

Myyjä ei ole naamioitunut niin miten tuolla maailmalla ihmiset käyttää maskeja tai onko siellä noita koronapassin tyylisiä juttuja?
eikä tarvi olla edes kovin vanha, vai onko 43 kuinka vanha?
Tuossa iässä se alkaa.
tänään sitten perse!

minkähänlainen kuva Miehen täytyisi otta saadakseen yhtä monta tykkäystä? Kaukokaan ultimaattisella Miehekkyydellä ei päässyt lähellekkään!
Jos on oikein poikkeuksellisen komea ja lihaksikas pienillä rasvoilla niin oikeassa paikassa saa tykkäyksiä.

Tasan 3v sitten.

😍
Mun pitäs tilata n.70m 5x100x100 putkipalkkia ja alkaa työstämään, tilasin jo syksyllä laaseroituja laippoja joita on parisataa kiloa ja ne pitäisi liimailla niihin kiinni kemp... walleniuksen liimalla. Ostin jopa uuden kypärän tätä hommaa varten enkä ole testannut kertaakaan vielä.
Hallin päätyihin pitäisi tehdä sisälle varmistusjäykisteet 15m x 4,5m ja niihin vinotuet, ei oikein viitti tehdä 1kpl osaa niin jatkoja laipoilla.

Olispa miggi. Viimeksi olen hitsannut vuonna -13 kun tehtiin vanhasta metsäkoneesta uusi kärry. Se oli terapiahommaa siskon miehen kans, hallissa oli vankka tupakan käry ja lattiat täynnä virolaisia kaljatölkkejä.

Vieläkin kuulemma ihan voimissaan se kärri.

Olispa miggi. Viimeksi olen hitsannut vuonna -13 kun tehtiin vanhasta metsäkoneesta uusi kärry. Se oli terapiahommaa siskon miehen kans, hallissa oli vankka tupakan käry ja lattiat täynnä virolaisia kaljatölkkejä.

Hitsaaminen on ihan mukavaa hommaa, meikäläinen on aina ollut siinä hyvä ja eka mitä hitsasin oikein tekemällä oli 9 luokalla koulun teknisessä tehty painonnostopenkki. (toki siinä oli myös kallistus että sai vinopenkin)
Silloin jo mietin että on meitäkin monenlaisia, toiset sai rakennettua linnunpöntön.

eikä tarvi olla edes kovin vanha, vai onko 43 kuinka vanha?
Alkaahan se olla jo pahin takana.
images

Hitsaaminen on ihan mukavaa hommaa, meikäläinen on aina ollut siinä hyvä ja eka mitä hitsasin oikein tekemällä oli 9 luokalla koulun teknisessä tehty painonnostopenkki. (toki siinä oli myös kallistus että sai vinopenkin)
Silloin jo mietin että on meitäkin monenlaisia, toiset sai rakennettua linnunpöntön.
Hitsaaminen on jollain tapaa tyydyttävää 😁 mä opettelin amiksessa kaasuhitsauksen, tigin, migin ja puikon. Nyttemmin unohtanut varmasti jo kaiken paitsi puikon ja migin.

Meitä on kyllä monenlaisia. Eräs kaveri rakensi ammattikoulun päättötyöksi moduulikärryn, johon sai vaihtaa lietepöntön tai lavan. Se oli kunnianhimoinen projekti jota piti jatkaa vielä koulun jälkeen kotona, mutta ei koskaan tullut aivan valmiiksi kun tekijä ajoi vahingossa autonsa lepikkoon ja jäi sinne.

Toinen kaveri sai vaivoin säädettyä Valmetista venttiilivälykset.

Pakko varmistaa ettei nyt vaan tuo siskon mies ole @Kuparikatto
Kuulostaa nuo tuntomerkit aika vahvasti häneltä.

Back
Ylös Bottom