Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika erikoista sinänsä, kun tunnen useamman parin jotka ovat tutustuneet harrastuksen kautta ja juurikin kuntosalilla kun on uskaltautunut jutteleen. Aina välillä täällä pakkiksellakin saa lukea SPD osiolta kun joku kyselee vinkkiä miten lähestyä salilla ihmisiä 😅
En voi uskoa moisia tapahtumia oikeasti tapahtuvan.
Tällä voorumilla tuntuu joillekin henkilöille tapahtuvan paljonkin sellaista mitä ei tosielmässä tapahdu nevö.
Joo, näin kun opiskeluaikana luentosalissa ympärillä oli aina vähinätään se 1 penkki tyhjää joka suuntaan niin.....no nuo TosiMiehet on varmaan tässä elämän pelissä niitä todellisia pelaajia ja me muut ollaan niitä NPC-sivuhahmoja.

Tohtorin pitäisi hankkia joku asiallinen hoojii pihaan niin voisi ajella sillä kun muut autot on levällään tai rusinana.

e65d19f4fff28610-large.jpg

Joskus tainnutkin jo aiemmin sanoa että Herr Doctorilta voisi myös tulla mielenkiintoisia videoita töistä.
Olisi mulla kuva tissi-implantista jonka poistin joskus 10v sitten. Ei ollu ollu kyllä kovin kauaa ollu, tulehtunu nääs.

Myös kuoliossa olevien kivesten kuvia löytys. Miksiköhän mää niitä säästän? Johonki esitelmään voi laittaa shokkikuvia.

Oon reilun viikon laskenut kaloreita ja yrittänyt syödä kulutukseen nähden riittävästi. Ei tästä tule mitään. Pitäisi vielä tänään syödä 1000 kcal. Ois päässy helpommalla, jos ei ois käyny hiihtämässä.

Olin jo pitkään luullut itseäni likimain immuuniksi kulutushysterialle ja heräteostoksille, mutta kyllä tuo autotallin saaminen on ollut sellaisen loputtoman suon alku, että koko ajan pää keksii kaikkea paskaa, mikä on vain pakko saada koska sitä varmasti tarvitsee joskus niin että parempi ennakoida :confused::david:. Mutta eiköhän ultraäänipesurillekin ajan myötä käyttöä keksi kun sellainenkin nyt on:rolleyes:.

Olin jo pitkään luullut itseäni likimain immuuniksi kulutushysterialle ja heräteostoksille, mutta kyllä tuo autotallin saaminen on ollut sellaisen loputtoman suon alku, että koko ajan pää keksii kaikkea paskaa, mikä on vain pakko saada koska sitä varmasti tarvitsee joskus niin että parempi ennakoida :confused::david:. Mutta eiköhän ultraäänipesurillekin ajan myötä käyttöä keksi kun sellainenkin nyt on:rolleyes:.
Yhteen väliin porukka putsaili puhelimia moisessa, en tiedä mitä hyötyä siitä on mutta voithan sä korona varjolla vaikka sellaista markkinoida, lisäksi kertoa että tehot kasvaa valtavasti.

Back
Ylös Bottom