Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toyota, opel, opel, honda, toyota, honda, nissan bluebird, volvo, volvo, opel, peugeot, audi, audi.
Varmaan jotain muutakin ollut.

Viimeksi muokattu:
doownek vaikuttaa kyllä mieheltä jolla on jossain vaiheessa ollut opel kadett
Itseasiassa ei ole edes ollut, ne on jostain syystä olleet aina yllättävän hinnakkaita kun puhutaan A-C malleista. Välillä oli lainassa D malli joka eka sellainen laatikon muotoinen, sellaisen kun saisi nyt niin vähän tulisi tippaa hepin päähän mutta varmasti hinnoissaan ne vähät mitä jäljellä.
Mulla oli yhtäaikaa junnuna A Manta ja B Ascona, sitten myöhemmin farmari Omega mutta se oli jo 2000-luvulta.

C-mallin Kadet oli jääautona. Ehkä vähän laho, kun perämurikan sivuttaistuki repesi irti korista ja sitten katkesi kardaaniputki.

Ei ollut oikein taitoa sepittää (silloin josko olisi nytkään). Laitettiin B-mallin kadetin perä, oli pientä remontteerausta siinäkin, kun työkalut tyyliin tasapäämeisseli ja vasara.

Niin, minun isiliisinkit oli silloin jo niitä 20 vuotta vanhoja mazdoja, jotka savutti niin paljon että mp poliisi valitteli kirvelevää nenäänsä.

e: niin ja sitten toinen isiliisinki oli se silloin taas 20v vanha ooppeli, jonka joku ohjainyksikkö saatto hajota koska vaan ja auto stoppas siihen. Hanskalokerossa aina varayksikkö ja sitten kun sen ruuvas tienpielessä paikalleen niin matka jatkui taas ennalta määrittämättömän ajan
Mä jouduin itte ostamaan yo-lahjarahoilla sen vanhan Kadettin. Ei tullu isiliisinkiä siihenkää. Yhyyy.

Eka auto oli ooppeli

chxwt.webp

Back
Ylös Bottom