Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä vaihdan henkilöautoa useammin kun NAISta

vaikka tyyrään yhdellä useinmiten 5-10v

Minulla ollut elmäni aikana 8 henkilöautoa (laskuissa 3 lyhytaikaista hankintojen välissä ollutta "laina-autoa")

pari isiliisinkiä nuorempana.
Kun oliski ollut jotain isiliisinkejä. Katselin just kateellisena, kun joku 18v ajeli aika uudella bemarilla ja itellä on tuo hikinen vanha fård.

Ei vaines. Hyvä Fårdi on. Se on jo maksettu poiskin ja pelaa kaikenlisäksi hyvin niin sillä on hyvä ajella.

Aaasia kunnossa.

Aika justiina oli, kun vieläkään ei mies uskalla ostaa saunaolutta.
Itseasiassa viime vkl. se joi mun ainoan saunaoluen, katsoi vähänaikaa jääkaapissa crispei ja kysyi että eikö oo oikeasti sellaista missä on alkoholia?
Ei toi mun alkottomuus hänestä varsinaisesti johdu mutta osana siinä, pidempään ollut ajatus jos jättäis sen kokonaan pois niin nyt oli vaan hyvä tilaisuus siihen. Odottelin tavallaan hyvää syytä asialle tai miten sen nyt ilmaisisi.

Ahaa okei, no myönnettäköön että olin sitten hieman huonosti perillä kuvioista. Luulin että emäntä lähti, tuli takaisin kokeilulle ja sitten lähti uudestaan. Mutta sen parempi jos pysyi, ei kai siinä.

Kun oliski ollut jotain isiliisinkejä. Katselin just kateellisena, kun joku 18v ajeli aika uudella bemarilla ja itellä on tuo hikinen vanha fård.
Niin, minun isiliisinkit oli silloin jo niitä 20 vuotta vanhoja mazdoja, jotka savutti niin paljon että mp poliisi valitteli kirvelevää nenäänsä.

e: niin ja sitten toinen isiliisinki oli se silloin taas 20v vanha ooppeli, jonka joku ohjainyksikkö saatto hajota koska vaan ja auto stoppas siihen. Hanskalokerossa aina varayksikkö ja sitten kun sen ruuvas tienpielessä paikalleen niin matka jatkui taas ennalta määrittämättömän ajan

caz77.webp

Back
Ylös Bottom