Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei ole munankaan hajua miten täällä hämeessä on rajoitukset, onneksi kakara on saanut käydä että ees joku tästä perheestä tekisi jotain.

isolle kirkolle tsadiin

menen sinne sitten vasta, kun junalla on soveliasta ajaa ilman naamaria

toivottavasti jo ensi Suvena pääsisi

naamari päässä en #paikkakunnalta lähde minnekkään

Pk-seutu on kuin karkkikauppa mitä irtoseksiin ja tinderöintiin tulee.

olenkin imetellyt tuota Rommelin touhua, että mistä se noita kaivaa, mutta tämäkö se ratkaiseva seikka on?

Pk-seutu on kuin karkkikauppa mitä irtoseksiin ja tinderöintiin tulee.

Siis isoilta pojilta kuultu.

Kunhan ei rajaa Tallinnaa pois.

Pidemmän aikaa ollut ajatuksissa ostaa darts-taulu kämppään, mutta himskatin tenniskyynärpää pistänyt tuonkin taas holdiin.

Olen monta kertää miettinyt että tarjois vain parrua ilman hellyyttä tinnerissä, nyt kun koittanut olla sellainen pullantuoksuinen kultsipuupeli niin ei oo oikein purrut.

Olen monta kertää miettinyt että tarjois vain parrua ilman hellyyttä tinnerissä, nyt kun koittanut olla sellainen pullantuoksuinen kultsipuupeli niin ei oo oikein purrut.
Se on kyllä todella kummallinen ilmiö. Minäkin kun olen melko kiltti ja huomaavainen mies niin ne on silti kaikista vähiten arvostettuja piirteitä. Mitä välinpitämättömämpi kyntömies, sen paremmin oli menestystä.

tarjois vain parrua ilman hellyyttä tinnerissä

#paikkaunnalla vaan niin kranttuja akkoja, ettei kelpaa

laihialta ja vaasasta vasta löytyy halukkaita parrun perässä

e.pitäis varmaan olla se +20 kiloa lihasta vielä lisää niin jokohan sitten kelpaisi paikallisillekkin?

Vaasasta joku suomenruotsalainen, 25v, blondi, opiskelee markkinointia, someaktiivi, harrastaa ratsastusta (hevosilla), nimi Camilla, isillä vitusti fyrkkaa jne.

En keksi enempää stereotypioita ja töitä pitäs muutenkin tehdä.

Ne krantut voi kuule olla vaikka kuinka usein kynnettävänä ilman romantiikkaa, vähempi ne sitä tuolla kadulla julistaa.

viimeksi kun tinneriä pelasin tekstillä "seksiseuraa" niin ei tullut kun yksi mätsi ässjoelta ja loput vaasasta

ja ääsjokinenkaan ei halunnu panna, kun olin liian hiljanen, juotiin vaan ulosteet

Back
Ylös Bottom