Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menin sitten kauppaan ostoksille ja tarkoituksena ostaa olutta, muutama limekoffi, corona tai sol ja lisäksi karhun kasipäkki.
Ostin karkkia, limpsaa ja ruokaa mutta jätin alkoholit hyllyyn kun ei vaan luonto nyt antanut periksi.
Maailma on rikki.
Kunhan et ostanu sidukkaa.

nyt on @TJJ niin raikas tuoksu, että tätä käytetään sitten kesällä sitten mallaskoskella sitten

uskon että vettä puoleensa, jos ei muita niin ampiaisia

ja aina tulee niin hyvä mieli ostaa tuotetta made in finland

#haistakaaV

5A59B0CB-1182-4FB8-B20E-D3706E96E733.jpeg

Viimeksi muokattu:
Heräsin, vessa, puuro + raejuusto + mehukeitto, kävely, töitä, kahvi, töitä, lounaspizza (kovin pizza ikinä), töitä, puuro, töitä, juoksu, suihku, puuro + rahka, jalkatreeni, autoilu, kauppareissu, rolls, autoilu, mama-ateria, YouTuben katselu.
Vain kerran vessassa koko päivänä, aika kova. Seurapiirirakko.

Perse on niin auki, että sieluun asti tuulee. Työkaveri mulle tilanteeni tänään minulle noin kauniisti runoili. Vähän on nyt rahanahneus iskenyt, kun haalin kaikki mahdolliset vuorot itelleni.😬

Perse on niin auki, että sieluun asti tuulee. Työkaveri mulle tilanteeni tänään minulle noin kauniisti runoili. Vähän on nyt rahanahneus iskenyt, kun haalin kaikki mahdolliset vuorot itelleni.😬
Siinä ei ehdi munanmittoja miettimään liikaa kun on paljon töissä.

Back
Ylös Bottom