Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sepä, mutta tuloksiakin tulee ihan eri tavalla kuin muilla niukisteluilla. Jahka vaan jaksaa sen alkuvaiheen rämpyillä niin hyvä tulee. Alkanut tuo vatsaseutu eritoten olemaan vähän vittumainen niin josko nipistelis sitä pois ja bulkkailis vähän maltillisemmin syksyllä.
Ootko varma että johtuu ketoosista eikä kaloreista?

Sitten kun kyllästyn läskeilyyn niin voisin koittaa ketoosia, en ole koskaan vielä koittanut.
Lonewolff sitä joskus mainosti sanoin: Ketoilu ei ole kituilua. Tälläinen lajin helppous kyllä viehättäisi, itsellä kun ei ole mitään ongelmia järjestää syömisetkään sen mukaan niin ei ole edes tekosyytä.
Nythän ei ole tullut harrastettua minkäänlaista voimailua mutta kohta kun menee töihin niin siellä kyllä tulee koko rahalla käytettyä kehoa, siksi oisi hyvä kun prodet ainakin kohdallaan ketolla.

Mitäs veikkaatte, lähteekö Kiuru vai vetääkö tytöt yhtäköyttä ja kaverille ei jätetä kampaviinereitä?
En tarkoita vetää k-juttuja tänne vaan ihan noin yleisesti ottaen ministerin käytös ei avan rationaalista.

Eikäku ne paremmat tulokset verrattuna ei-ketoosiin
Ah tyhmäilin. Siis joo, itse koen että eri näköisiä ja pituisia kiristelyjä tehneenä ketoosi on pelannut parhaiten. Nyt lähdin sykliseen ketoon ihan sillä kun nainenkin kannusti, hän vetelee ruokavaliota pääasiassa ketopainotteisesti. On sillain hyvä supportti siinä ja eukon ketokokkailut on jotain out-of-this-world tason megaherkkuja, niin menee vähän kuin käsi kädessä. Hyviä tuloksia olen saanut niin ketolla kuin ilman, ettei se nyt siitä varsinaisesti ole kiinni mutta ketogeeninen on kiva omalle kropalle, jahka toki tästä alun nuhaisuudesta päästään.

e. Markku Tikan ohjeilla painetaan tämä, varmaan joku 4-6kk kiristely ja katsotaan miltä näyttää.

Minuakin imettiin tänään

IMG-20220104-WA0002.webp

Terve mies, ei patin pattia. Kun ei ollut tällä kertaa nainen raapimassa, niin piti tämäkin ihan itse tehdä. Kutisee niin maan perkeleesti, eritoten suojateippauksien alueelta.

2022-01-04 20.56.04.webp

Back
Ylös Bottom