Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löytyi kuva albumista Kempin mainoskuva jota matkin:

949B336D-9D96-45F1-A888-BE7CE5CC70B5.webp
88F9691D-4493-47A1-9B4D-6218AD508816.webp

Tää on joku pari vuotta vanha kuva 🤣

Lomakin loppuu kohta. Tänään tuli työt jo pitkästä aikaa mieleen, kun heräsin aamulla tunteeseen että olen myöhässä.

Onneksi jaoin lomat niin, että seuraava loma odottaa parin kuukauden päässä.

Ahistaa jo valmiiksi loman loppuminen! Enää tää kuukausi prkl, enkä oo käytännössä koko loman aikana dokannut tippaakaan alkoholia!
#palaa
#eioo

Pentele Yle ei näytä suksimista.
Viaplay, hyvin näkyy. Asiantuntijana Musti (😍) ja ainakin tänään studiossa myös Virpi Sarasvuo (os. Kuitunen); En kuullut onko Virpi huomennakin mutta luulisi, kun on kuitenkin ainoana suomalaisena voittanut koko Tour de Skin.
Huomenna ajattelin käydä aamusta toimistolla mutta pitää jo ennen puoltapäivää tulla kotiin, kun alkaa lähetys naisten kisasta niin aikaisin! Siinä ehtii sen jälkeen sitten vähän töitäkin tehdä ja ulkoilla lyhyesti ennen miesten nousua. Rankka penkkiurheilupäivä tulossa!

Jeesus. Tuota....
Tässähän menee sanattomaksi :eek:

Irman rinnat oli kyllä muistini mukaan äärimmäisen pätevät.
Vai oonko unta nähnyt, sekin mahdollista. Hmm...

En nyt äkkiä löytänyt googlesta todistusaineistoa ☹️

Mutta pätevät on jalatkin!
Missä sää mun tissit oot nähnyt!?!😱 tai jalat?! täällä mä olen vaan esitellyt tissivakoa. Muistaakseni.

Mutta päättelen, että tämä oli nyt kieltävä vastaus. Pitääköhän tässä alkaa pitämään jotain uhrimenoja seuraavaksi.🤔

Back
Ylös Bottom