Ollut jo neljä (4) päivää ilman nikotiinia. Jos vielä tämän vuoden loppuun jaksais niin olen varmaan voiton puolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Njaa. Nää on ylipäätään vähän oma juttunsa, että verkkovirrasta sais signaalin sekaan häiriöitä, kun oikein tehtyjen virtalähteiden pitäs kyllä suodattaa joka tapauksessa kaikki verkkovirtahurinat poies. Mut ei oo meikäläisellä älppärisysteemeistä kokemusta, niin en lähde niistä sanomaan.Äänilähteen taajuusspektrillä ei ole merkitystä sille, minkä taajuisia häiriöitä matkan varrella signaaliketjuun muodostuu.
Pitää muistaa kertoa neurologian lääkärille, kunhan joskus pääsen vastaanotolle.Äänilähteen taajuusspektrillä ei ole merkitystä sille, minkä taajuisia häiriöitä matkan varrella signaaliketjuun muodostuu.
Mä luulen, että levysoitinsignaali on herkempi häiriöille kuin normi linjatasoinen, koska:Njaa. Nää on ylipäätään vähän oma juttunsa, että verkkovirrasta sais signaalin sekaan häiriöitä, kun oikein tehtyjen virtalähteiden pitäs kyllä suodattaa joka tapauksessa kaikki verkkovirtahurinat poies. Mut ei oo meikäläisellä älppärisysteemeistä kokemusta, niin en lähde niistä sanomaan.
Genet ei hurise, eikä hurise kyllä kummatkaan luurisetitkään, kun on fiksu dac vaan edessä. Alumiinikoteloisesta läppäristä sai laturi kiinni luureihin jotain hurinoita, kun siis piti kättä läppärillä samaan aikaan kun kuunteli.
Mitä tarkoittaa ei ollut kunnon virtalähdettä? Päästi jotain hurinoita läpi vai ootko muuten vaihtamisen jälkeen sitä mieltä, että soundi parani?Mä luulen, että levysoitinsignaali on herkempi häiriöille kuin normi linjatasoinen, koska:
Tyypillisesti levysoittimelta tuleva signaali on voimakkuudeltaan luokkaa 5-6 millivolttia, kun vahvistimelle saisi mennä lähes 2 voltin tasoinen signaali: tätä luokkaa on esimerkiksi CD-soittimen antama signaalin taso. Tarvitaan siis jopa 300 kertainen vahvistus.
Ja tosiaan etes tuossa vajaan 1000 euron esivahvistimessa ei ollut kunnon virtalähdettä vaan piti sekin hommata erikseen.
En etes kokeillut sitä omaa ;).Mitä tarkoittaa ei ollut kunnon virtalähdettä? Päästi jotain hurinoita läpi vai ootko muuten vaihtamisen jälkeen sitä mieltä, että soundi parani?
Oon nimittäin itekin vaihtanut toimivan laitteen virtalähteen, kun mainostettiin parantavan soundia ja minä en kyllä huomannu yhtikäs mitään muutosta. Hifissä kun on vaarana, että kehitellään kaiken maailman teoreettisia ongelmia, joihin tarjotaan sit joku aivan overkill ratkaisu ja hifimiehethän ostaa. Näkee just esim. virtahommissa.
Erinomainen idea. Sabatonit toimisi tarkoitukseen varmaankin hyvinPitäisiköhän Sylvikin kytkeä pysyvästi maihin niin ehkä häviäisi ylimääräiset surinat ja pörinät.
Hehtaari kai sama, mutta olikohan tosiaan MC vielä heikompi.Eikös tuo LP-soittimen antojännite riipu paljon onko MM vai MC?
Noni, jos on löysää tilillä, niin antaa mennä vaan :D Minä en meinannu hifiin enää rahaa laittaa kuin tän tilan puolesta. Pitäs saada tätä olkkarin akustointia vähän silmälle ystävällisemmäksi.En etes kokeillut sitä omaa ;).
Virtahommissa on tosiaan paljon tunnettakin mukana, itse uskon, että on vaikutusta ja varmaan hommaan sille saralle vielä lisähumputuksia. Tai olisin jo hommannut, mutta toimiakseen kunnolla pitäisi ne saada maadoitettua ja ei ole maadoitettuja pistorasioita tilassa.
Tila on monesti pullonkaula, mutta sitä on monesti myös hankala korjata.Noni, jos on löysää tilillä, niin antaa mennä vaan :D Minä en meinannu hifiin enää rahaa laittaa kuin tän tilan puolesta. Pitäs saada tätä olkkarin akustointia vähän silmälle ystävällisemmäksi.
Teacin dacistakaan en meinaa näköjään päästä eroon. Joku hifihihhuli tuota testasi, mutta ei kuulemma pärjää jollekin Furutechin pommille, joka on ainakin mittausten perusteella ihan kuraa..