Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna Saksassa suljetaan kolme ydinvoimalaa ja ne korvataan hiilellä #degrönä
Nämä on niitä järki hommia.

Salaa toivonut, että joku ekotero kävisi väkisin sulkemassa omalla luvalla hesasta hiilivoiman vaikka tuossa tammi-helmikuun vaihteessa. Onhan meillä kuitenkin tuulisähköä ja maalämpöä.

Nämä on niitä järki hommia.

Niinpä eikä pelkkä CO2, jos luonnonalueita ja diversiteettiä pitäis säästää niin:
LandUseAndrews_610x373.webp

hehe. eikös G:lla ollut kokemusta noista Igorin testeistä.

Juu paikallisen lainsäädännön uhri. En vaan tiennyt kelle valittaa.

Extreme cold conditions määritellyssä mestoissa työskentelevät tarvi vuosittain käydä niim maan perusteellinen terveystarkastus että on katottu sisältä ja ulkoo ja puon silimästäki. Koski kyl paikallisiakin.

Jossain kohtaa tuli uus laki että pitää olla mielenterveyssertifikaattikin. Varasin mehiläisestä jonkun ylipsykiatrin joka haastatteli ja lopulta allekirjotti ja stämppäs (stämppi allekirjoitusta tärkeempi Venäjällä), että ei ole riittävää henkistä mielisairautta mikä estäis työnteon🤪☹️

No voi perse!

Liikuntapaikat sitten kiinni Kalakukkolassakin. Maanantaina piti tepsuttaa tatamille ja aloitella muutakin jumppatoimintaa viikolla.

Minun mielenterveys romahti nyt satasella. Kohta olen jo asettelemassa pommia kaupungintalon nurkalle...

No voi perse!

Liikuntapaikat sitten kiinni Kalakukkolassakin. Maanantaina piti tepsuttaa tatamille ja aloitella muutakin jumppatoimintaa viikolla.

Minun mielenterveys romahti nyt satasella. Kohta olen jo asettelemassa pommia kaupungintalon nurkalle...
Meinaakko semmosta hävityspanosta?
20kg valettua TNT:tä?

Kävin kaupassa jo, taaskaan ei myyneet kalijaa niin ollaan sitten ilman.
Laatikollinen omareita sattui mukaan, nainen kun tykkää niistä niin pitää varmistaa että on hövelillä päällä.

Back
Ylös Bottom