Vähän v***taa joulun myöhästyttävä vaikutus Kela-asioiden sekä hoitoketjuni edistymiseen.
Ihmettelen myös joulunjälkeistä rumaa ja pöhöttynyttä olemustani. Enkä edes syönyt sikaa ja juonut viinaa kuten tapana on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän v***taa joulun myöhästyttävä vaikutus Kela-asioiden sekä hoitoketjuni edistymiseen.
mikäs Aliisaa harmittaa?
Äläpä! Käyttötilin saldo tipahti alle euroon kun Kelan kynnenviilaajat munii mun rahoja jossain konttorin syövereissään.Vähän v***taa joulun myöhästyttävä vaikutus Kela-asioiden sekä hoitoketjuni edistymiseen.
Rahalla saa naistakin.
Ja haulikolla kenet haluaa.Puukolla saa mitä haluaa![]()
Pitäisi itse väkertää niitä elintarvikkeiden ALE-lappuja. Saisi aina kärryn täyteen laputettua ruokaa edullisesti. Ei kai sitä kukaan huomaisi..?Puukolla saa mitä haluaa![]()

Pitäisi mennä pipo silmillä pankkiin. Pääsis täydellä ylläpidolla huilaamaan, joko Sörkkään tai Meksikoon.Pitäisi itse väkertää niitä elintarvikkeiden ALE-lappuja. Saisi aina kärryn täyteen laputettua ruokaa edullisesti. Ei kai sitä kukaan huomaisi..?![]()
Halvin konsti on tehdä ruoka itse.Sitten täytyy katsastaa yhden lounasravintolan tarjontaa. Sieltä saisi hävikkiruokaa halvalla iltapäivisin.
Pakko keksiä kepulikonsteja, jotta saan rahaa säästöön Tärkeitä Asioita varten.
No minkä takia tuollaisesta nyt pitäis ränkätä? Jokaisella omat rahansa, eilen käytiin kiskomassa klassinen parisuhdetesti eli Ikeaan shoppailemaan. 2 tuntia myöhemmin mä kärräsin sieltä hirmumäärän tavaraa ihan into piukeena, uusille lautasillekin tein sapuskata. Romanttisesti ihan kynttilätkin laitettiin palamaan kun hodaria ja loaded lankkuperunaa.Mutta sitten vielä tuohon nainen ja raha keskusteluun niin yllättäen voi aiheuttaa erilaista känkkäränkkää jos toisella sitä on ja toisella ei, etenkin jos toinen sattuu olemaan sellainen jonka mielestä mitään ei voisi ottaa vastaan.

Perinteinen: Minä en mitään toiselta ota plaaplaa ja sitten kärsitään turhan takia.No minkä takia tuollaisesta nyt pitäis ränkätä? Jokaisella omat rahansa, eilen käytiin kiskomassa klassinen parisuhdetesti eli Ikeaan shoppailemaan. 2 tuntia myöhemmin mä kärräsin sieltä hirmumäärän tavaraa ihan into piukeena, uusille lautasillekin tein sapuskata. Romanttisesti ihan kynttilätkin laitettiin palamaan kun hodaria ja loaded lankkuperunaa.
katso liitettä 237487
Saakeli että on miehellä iso perse.