jassoo7
🖕🏻
Joo tuo on minulle kyllä aihe josta jäävään itseni.Kyllä tämä on ihan julkista keskustelua. Aihe ei ole tietenkään helppo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tuo on minulle kyllä aihe josta jäävään itseni.Kyllä tämä on ihan julkista keskustelua. Aihe ei ole tietenkään helppo.
Tähän on olemassa mittareita, jonka mukaan arvioidaan perusteltavissa olevat kustannukset ihmishengen pelastamiseksi. Taivas ei voi olla rajana, koska Suomi menee muuten konkurssiin hyvin nopeasti.
Liittyy varmaan tähän jotenkin.No itseasiassa THL Mika Salminen on aina oikeassa koska hänellä on rinnassa oikeassa-olemisen Agenda 2030 -pinssi.
Mikähän ihme se tuokin agenda on ja mitä se tarkalleen ottaen sisältää?
Miksi se liittyy Feikid-19 virukseen?
Miksi se tuli heti sen jälkeen kun plandemia oli esitelty ihmisille?
Miksi ihmeessä terveysviranomaiset julistaa tuon agendan ilosanomaa?
Läpinäkyvää touhua.
![]()
Oletko huomannut televisiossa värikkään rintamerkin koronasta kertovilla? IS selvitti, mistä on kyse
STM:n Päivi Sillanaukee ja THL:n Mika Salminen esiintyvät usein komea merkki rinnassaan, kun aiheena on koronavirus. IS kysyi mistä on kyse.www.is.fi
Yleisesti annetaan viruksen pieni osa joka aiheuttaa immuunivasteen kehossa eli ei ole ”keinotekoisesti” vaan luontainen mekanismi käynnistetään ennalta määrätysti ja saat vaan siitä koko viruksesta murusen.Onko missään ollut keskustelua mitä tapahtuu luontaiselle immuniteetille jos sitä boostaillaan rokotteilla vuosia ja sit lopetetaan ns. cold turkey. Kaikki tietää et roinatessa teston tuotanto tippuu ja pahimmillaan tarvitaan korvaushoitoa lopulta ja tiedän ettei ole sama asia mutta lääkeaineissa kuitenkin tuppaa kasvamaan toleranssit, tulee riippuvuuksia jne. Mitä tapahtuu kun vuosia kehon uudeksi normaalitilaksi muodostettu keinotekoisesti kohotettu immuniteetti jää ilman boosterishottia?
Joo ei tartte ei.Eihän tässä nyt kyse ollut hyväksymisestä vaan perusoikeuksista vahvimmasta eli yksityisyyden suojasta. Minä olen sitä mieltä ja niin on myös perustuslaki, että henkilökohtaisia terveystietoja ei tarvitse esittää kenellekään, eikä varsinkaan baarin portsarille tai työnantajalle.
Olisiko 7 miljoonaa euroa elämästä liian kova hinta? Tai 51 000 euroa? Vaikeita kysymyksiä vastattaviksi. Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori Paul Lillrank kummasteli poikkeusajan Hesarissa (10.5.2020), että koronakuolemia on Suomessa haluttu torjua hänen mielestään “hinnalla millä hyvänsä”.Voitko esittää nää mittarit ja arviot? Kysyin joskus aikaisemmin ehkä, mut muistaakseni et vastannut?
edit: Huvittaa lehtien sanavalinnat. Hesarissa puhuttiin, että virus "räjäyttää pankin" ja nyt Tampereella rokotuspisteellä on "tsunami."
yle.fi
No sitä mä just tarkoitin et "keinotekoisesti" injektoidulla viruksen murusella aiheutetaan immuunivaste. Kun luontainen immuunivaste pidetään injektioilla päällä vuosia ja sit lopulta ei sitä viruksen osaa enää injektiossa tulekkaan. Kuinka reagoi immuniteetti?Yleisesti annetaan viruksen pieni osa joka aiheuttaa immuunivasteen kehossa eli ei ole ”keinotekoisesti” vaan luontainen mekanismi käynnistetään ennalta määrätysti ja saat vaan siitä koko viruksesta murusen.
Tämä. Lääketieteessä minulla tökkii juurikin tämä konsensus-ajattelu. Vaikka on samanarvoista vastakkaista dataa, mennään konsensuksella. Omalla tieteenalalla tämä ei tule kysymykseen. Vastakkainen data tarkoittaa aina, että hypoteesi on väärä ja se tulee korjata. Muuten saattaa tulla pahimmassa tapauksessa ruumiita.
Tässä linkissä on pohdintaa aiheesta:Onko missään ollut keskustelua mitä tapahtuu luontaiselle immuniteetille jos sitä boostaillaan rokotteilla vuosia ja sit lopetetaan ns. cold turkey. Kaikki tietää et roinatessa teston tuotanto tippuu ja pahimmillaan tarvitaan korvaushoitoa lopulta ja tiedän ettei ole sama asia mutta lääkeaineissa kuitenkin tuppaa kasvamaan toleranssit, tulee riippuvuuksia jne. Mitä tapahtuu kun vuosia kehon uudeksi normaalitilaksi muodostettu keinotekoisesti kohotettu immuniteetti jää ilman boosterishottia?
Olisiko 7 miljoonaa euroa elämästä liian kova hinta? Tai 51 000 euroa? Vaikeita kysymyksiä vastattaviksi. Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun professori Paul Lillrank kummasteli poikkeusajan Hesarissa (10.5.2020), että koronakuolemia on Suomessa haluttu torjua hänen mielestään “hinnalla millä hyvänsä”.
Lillrankin mukaan koronaviruspotilaan yhdestä elinvuodesta maksetaan terveydenhuollossa melkein puoli miljoonaa euroa, kun yleensä lisäelinvuoden hinnan ylärajana on pidetty 30 000 - 50 000 euroa. Miksi yhden koronakuoleman estäminen saa maksaa jopa 7 miljoonaa euroa?”, Lillrank kysyy.
![]()
Elämän hinta – Kuinka monen euron arvoiseksi arvioisit elämäsi?
Tänä päivänä kaikki mitataan rahassa, myös elämä.yle.fi
@Turpovitone Mikäs taas naurattaa?
Kysyitkö minulta? Ehkä parempi kuvaus olisi ollut vahvimmista tai tärkeimmistä"Perusoikeuksista vahvin"? Edelleen kiinnostaisi tietää missä tälläinen ranking-lista olisi nähtävillä ja ketä se sitoo?
Yksityisyyden suoja on turvattu perusoikeutena perustuslaissa jokaiselle Suomessa oleskelevalle henkilölle. Yksityisyyden suoja on erittäin keskeinen perusoikeus. Julkisen vallan tulee turvata tämä oikeus, jonka pohjimmaisena tarkoituksena on suojata henkilökohtaisia tietoja julkisuudelta. Kirjeenvaihdon, puheluiden ja muiden viestien salaisuus on turvattu. Yksilöön liittyvien henkilötietojen suojasta säädetään yleisessä tietosuoja-asetuksessa ja sitä tarkentavassa kansallisessa tietosuojalaissa. Yksityiselämän suoja kuvaa henkilön koko yksityistä piiriä johon kuuluu elinolot, henkilötiedot, koti, perhe-elämä sekä puhelut, kirjeet ja muut viestit.
Jossain oli asiaa paremminkin avattu mutta en muista enää missä.Mielenkiintonen artikkeli, mut toi jää aika irralliseksi lausunnoksi ilman lähdettä. Miten tota 30-50k hintakattoa sovelletaan? Koskeeko se kaikenikäisiä vai onko 10-vuotiaalle hankittu lisävuosi samassa asemassa kuin 70-vuotiaalle hankittu?
Ooks sä mun seuraaja vai ku noin muistat mitä mä tänne kirjottelen?Veikkaan että ihan yleisesti sinä.
Esim. eilen julistit että et tule enää kirjoittamaan tässä ketjussa, etkä edes enää seuraa sitä, ja tänään....