Joo kyllÀ. Olen herjannut niitÀ idiootteja (lienee asiayhteydessÀ hyvÀksytty termi), jotka ovat ajatelleet ettÀ rokotteen mukana saataisiin ujutettua ihmisiin siruja. KyllÀ. Tai ettÀ 5G:llÀ "ohjattaisiin ihmisiÀ" yms. bullshittiÀ olen kritisoinut.
Olen myös tekniikasta senverta perillÀ, ettÀ tiedÀn ettÀ siruja ei vielÀ ole mahdollista tehdÀ niin pieniÀ ettÀ saataisiin se rokotteen partikkeileihin sekoitettua eli siru on toistaiseksi niin iso ettei se onnistu.
En lobaa mutta varmasti lobabisin, jos osuutta tommoseen tekniikkaan olisi.
Tulevaisuutta.
Jos on "perillÀ asioista", niinkuin sÀ sen sanoisit, niin tietÀÀ ettÀ on tekniikkaa kehitteillÀ missÀ tosiaan on pikkupikkurobotteja jotka sitten matkustaa ympÀri ihmiskroppaa korjaten ihmistÀ- mutta tekniikka ei anna vielÀ myöten tehdÀ niin pieniÀ asioita.
Voit myös antaa vastavÀitettÀ seuraavalle:
"mRNA koodaa koronaproteiineja. Useat koronarokotteet sisÀltÀvÀt mRNA:ta, joka kuljettaa lihassoluille kÀskyn rakentaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiproteiineja. Rokotteen vaikuttavaksi aineeksi on valittu juuri piikkiproteiini siitÀ syystÀ, ettÀ COVID-19-taudin aiheuttava virus kÀyttÀÀ niitÀ soluihin tunkeutumiseen.
mRNA-rokotteet kÀskevÀt ribosomeja tuottamaan soluille vierasta proteiinia, mikÀ auttaa lujittamaan immuunipuolustusta. Kun immuunijÀrjestelmÀ kohtaa piikkiproteiinin, se pitÀÀ sitÀ uhkana ja alkaa kehittÀÀ sitÀ vastaan vasta-aineita.
Kehossa valmiina olevat vasta-aineet auttavat immuunijÀrjestelmÀÀ reagoimaan nopeammin ja tehokkaammin siinÀ tapauksessa, ettÀ SARS-CoV-2-virus jossain vaiheessa hyökkÀÀ elimistöön."
LĂ€hde:
https://tieku.fi/ihminen/mita-mrna-on