Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja nĂ€kemyksiĂ€ ilman paniikkia tai alakehÀÀ.

Rokotepassi?

• KyllĂ€

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Never stop the madness!

"Koronarokotukset laajenevat 5 vuotta tÀyttÀneisiin lapsiin"

Ei tÀÀ tuu ikinÀ loppumaan.
Tiede on todella kuollut tÀmÀn osalta:

17B58A5A-0E1D-40F7-9128-E26ED9025F6D.webp

Jotta ei unohdeta mitÀ aiemmin mÀÀriteltiin.

Vaikutan ottamalla kantaa tÀmÀn korruption kumoamiseen ja lailliset toimeni tukevat sitÀ.
Se ei valitettavasti onnistu osoitteessa pakkotoisto.com vaan tÀÀllĂ€ se jÀÀ pelkĂ€ksi itkuksi kun hiekkalaatikolle jossa leikit laitettiin rajoja ne ei estĂ€ sinua leikkimĂ€stĂ€ mutta rajaa sen aluetta ja jos meinaat asiaan vaikuttaa oikeasti niin mene tapaa pÀÀttĂ€jiĂ€, sairaalan johtavia henkilöitĂ€ pohjaa pÀÀtöksesi muihinkin lĂ€hteisiin kun iltalehteen ja nettisivuihin ja tee työtĂ€ sen eteen ettĂ€ ne menevĂ€t suuntaan johon haluat. Anna kasvot tĂ€lle ulinalle ja vÀÀryydelle jota kohtaat Ă€lĂ€kĂ€ vaan tyydy kitisemÀÀn kun ei ole kivaa. 😊😁

En ole missÀÀn vaiheessa sanonut ettĂ€ ei voi tapahtua suomessa. đŸ€Ł Ă€lĂ€ laita jooko sanoja minun suuhun. SinĂ€ saat pÀÀttÀÀ itse otatko vai et sen rokotteen. Aikuinen osaa sitten hyvĂ€ksyĂ€ kyllĂ€ sen pÀÀtöksen jonka tekee. Niin yksinkertaista tĂ€mĂ€ on. đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ
TÀllaista suhtautumista tarkoitin juuri mainitsemallani oman ajattelun rappeutumisella. Et itse sitÀ edes huomaa, mutta jÀrjissÀÀn oleville se nÀkyy todella rÀikeÀsti. Sen takia keskustelu on turhaa.

Se ei valitettavasti onnistu osoitteessa pakkotoisto.com vaan tÀÀllĂ€ se jÀÀ pelkĂ€ksi itkuksi kun hiekkalaatikolle jossa leikit laitettiin rajoja ne ei estĂ€ sinua leikkimĂ€stĂ€ mutta rajaa sen aluetta ja jos meinaat asiaan vaikuttaa oikeasti niin mene tapaa pÀÀttĂ€jiĂ€, sairaalan johtavia henkilöitĂ€ pohjaa pÀÀtöksesi muihinkin lĂ€hteisiin kun iltalehteen ja nettisivuihin ja tee työtĂ€ sen eteen ettĂ€ ne menevĂ€t suuntaan johon haluat. Anna kasvot tĂ€lle ulinalle ja vÀÀryydelle jota kohtaat Ă€lĂ€kĂ€ vaan tyydy kitisemÀÀn kun ei ole kivaa. 😊😁
"niin mene tapaa pÀÀttÀjiÀ, sairaalan johtavia henkilöitÀ pohjaa pÀÀtöksesi muihinkin lÀhteisiin"

SitÀhÀn minÀ olenkin tehnyt. Minulla on yhden kÀden verran ihmisiÀ alalla sairaaloissa ja hoitolaitoksissa töissÀ. PÀÀlle vielÀ yleiset huomiot plandemiasta sekÀ asiantuntioiden kritiikki mitÀ ei julkaista/kÀsitellÀ missÀÀn.

Ironisesti puhut ettÀ minÀ katson iltalehdestÀ mitÀ ajattelen? Jos minÀ ottaisin sieltÀ ajatukseni niin olisin kuten sinÀ. Aivoton robotti joka laittaisi holier than thou hymiöitÀ jokapuolelle samalla "neuvoen" muita.

En tiedÀ kÀsitÀtkö edes kuinka naurettava traagisella tavalla olet vai vedÀtkö vain hyvÀÀ roolia?

MielestÀni uutisten Fb-keskuteluissa alkaa hieman nÀkymÀÀn toivoa siitÀ, ettÀ ihmiset ei enÀÀ ihan niin kritiikittömÀsti suhtaudu uusiin rokotekierroksiin tai passisÀÀtöihin.

En kyllÀ kÀsitÀ, miten tohon 5-11v rokottamiseen nyt pÀÀdyttiin. TÀÀ on ihan paskaa.
Eikö se jo pÀÀtetty, ettÀ siihen ei lÀhdetÀ?

YmmÀrrÀn, se saattaa vÀhentÀÀ lasten vanhempien ja isovangempien tartuntoja muutamilla sadoilla ja sairaalakapan tarvetta muutamalla ihmisellÀ, mutta mikÀ on kustannus rahassa ja haitoissa?
Vittu mitÀ paskaa. YmmÀrrÀn (hyvin vÀhÀn) tilastotiedettÀ, mutta uhrataanko niiden +84v mummojen ja pappojen takia kuinkakin monen lapsen terveys?

Never stop the madness!

"Koronarokotukset laajenevat 5 vuotta tÀyttÀneisiin lapsiin"

Ei tÀÀ tuu ikinÀ loppumaan.
MikÀhÀn tuossa on takana? Hysteeristen vanhempien painostus vai mikÀ? Ei ainakaan sillÀ voi perustella ettÀ eivÀt levitÀ tautia isovanhempiin piikitettynÀ.

Niin, Italiassa et voi tehdĂ€ edes etĂ€töitĂ€ ilman passia. ItĂ€vallassa suunnitellaan kuukausittaista sakkoa tai jopa vankeusrangaistusta rokottamattomille. Mutta toistelkaa te vaan tuota ”ei voi tapahtua Suomessa” -mantraa tai vaikka tapahtuikin niin mitĂ€ sitten? SehĂ€n on vaan työpaikka tai sehĂ€n on vaan kuukausittainen 3k€ sakko. Tai sehĂ€n on vaan vankeusrangaistus eikĂ€ edes elinkautinen. Rokote on edelleen tĂ€ysin vapaaehtoinen. KenenkÀÀn henkeĂ€ ei uhata.

Uskomatonta on tuo ajattelun rappeutuminen.
Ajatteluni on jo sen verran rappeutunut, etten jaksa googlettaa aiheesta, mutta onko tÀstÀ Italian "etÀtyöpiikkivaatimuksesta" jotain tarkempaa tietoa? Mulle on palanut pohjaan sellainen kÀsitys, ettÀ internetmagia olisi tÀssÀkin tapauksessa muuntanut jonkin "corner casen" yleistyksen tasolle, jota nyt vaan levitellÀÀn eteenpÀin sen kummemmin miettimÀttÀ. VÀhÀn kuten on kÀynyt "vain 10% rokotehaitoista ilmoitetaan" -teesin kohdalla.

PysytÀÀn omien rajojen sisÀllÀ. Tuo olikin esimerkki, if you know what I mean, mutta esimerkki siitÀ miten asiat voisi mennÀ, eikö? Kysymys olikin olisiko se jo mielestÀsi kiristystÀ?

MitÀ tulee liikkumisen/urheilemisen kieltoon, eihÀn sitÀ kielletÀ, sulle vaan sanellaan ettet voi tehdÀ sitÀ nÀissÀ paikoissa josset tee niinkuin sulle sanotaan. Se nimenomaan joillekin tulee aiheuttamaan vahinkoa josseivÀt suostu niitÀ piikkejÀ ottamaan(ja huom, vahingon voi mÀÀritellÀ monella tavalla, remember). Eikö tÀssÀ sun mielestÀ ole pienintÀkÀÀn kiristyksen hitustakaan, oikeasti? Tai hiillostusta?

MitÀ sinun mielestÀsi passin tarkoitus on?
Jos joku pystyy hoitamaan minun työni etĂ€nĂ€ niin eikun antaa mennĂ€ vaan. 😁 luulen vain kovasti ettĂ€ liekkö minun elinikĂ€nĂ€ sitĂ€ tullaan ikinĂ€ nĂ€kemÀÀn mutta toiveikas toki olen ettĂ€ nĂ€hdÀÀn. đŸ‘đŸŒ

Toki ohjeistetaan pohjautuen johonkin dataan mitÀ varmaan sairaaloista yms saadaan ja annetaan mahdollisuus yksilölle valita.

Mutta et sinĂ€ siitĂ€ valinnasta minusta voi ruikuttaa minkĂ€ itse teet. Tai voit ja jos se lohtua tuo niin kaippa se on sitten ihan paikallaan. đŸ‘đŸŒ Mutta onhan se vĂ€hĂ€n sama kun tulisit naisen sisÀÀn ilman kortsua ja sitten hĂ€n tulee raskaaksi. Itse teit sen valinnan ja sitten kannat siitĂ€ sen vastuun. Toki voit syyttÀÀ naista ettĂ€ se tuntui liian hyvĂ€lle ja ettĂ€ hĂ€n oli liian hedelmĂ€llinen mutta liekkö se sitten miten aikuismaista pÀÀttĂ€köön jokainen itse.

En minĂ€ tuosta passista tiedĂ€ ei vaikuta minun pĂ€ivittĂ€iseen elĂ€mÀÀn mitenkÀÀn niin on yhden tekevÀÀ. Kunhan pysyisi terveenĂ€ niin perhe kun ystĂ€vĂ€t niin riittÀÀ minulle oli rokotetta tai ei. đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ

MikÀhÀn tuossa on takana? Hysteeristen vanhempien painostus vai mikÀ? Ei ainakaan sillÀ voi perustella ettÀ eivÀt levitÀ tautia isovanhempiin piikitettynÀ.
TÀssÀ kohtaa tehdÀÀn se ettÀ todenteolla pilataan lasten vastuskykyÀ lopullisesti. Varmaan se sitten lohduttaa, kun muutaman vuoden pÀÀstÀ Tervahauta tai kuka nyt ikinÀ silloin on THL:n kipparina, pahoittelee syvÀsti. Ihan totaalinen epic fail tÀmÀ tulee olemaan.

TÀllaista suhtautumista tarkoitin juuri mainitsemallani oman ajattelun rappeutumisella. Et itse sitÀ edes huomaa, mutta jÀrjissÀÀn oleville se nÀkyy todella rÀikeÀsti. Sen takia keskustelu on turhaa.
MitenkĂ€ minun oma ajattelu on rappeutunut kun olen TÄYSIN siis tĂ€ysin sinut sen pÀÀtöksen kanssa jonka ihan ITSE tein! 😁 minusta tuntuu ettĂ€ sinĂ€ olet katkera kun et osaa pÀÀttÀÀ kumpiko kuppi olisi sinulle mieluisampi. 😈😁

MielestÀni uutisten Fb-keskuteluissa alkaa hieman nÀkymÀÀn toivoa siitÀ, ettÀ ihmiset ei enÀÀ ihan niin kritiikittömÀsti suhtaudu uusiin rokotekierroksiin tai passisÀÀtöihin.

En kyllÀ kÀsitÀ, miten tohon 5-11v rokottamiseen nyt pÀÀdyttiin. TÀÀ on ihan paskaa.
Eikö se jo pÀÀtetty, ettÀ siihen ei lÀhdetÀ?

YmmÀrrÀn, se saattaa vÀhentÀÀ lasten vanhempien ja isovangempien tartuntoja muutamilla sadoilla ja sairaalakapan tarvetta muutamalla ihmisellÀ, mutta mikÀ on kustannus rahassa ja haitoissa?
Vittu mitÀ paskaa. YmmÀrrÀn (hyvin vÀhÀn) tilastotiedettÀ, mutta uhrataanko niiden +84v mummojen ja pappojen takia kuinkakin monen lapsen terveys?
SelvÀsti on vastustusta noussut ja nousee.

Mietin vaan mikÀ voisi olla tapa miten pÀÀttÀjÀt koittaa saada ihmiset takaisin ruotuun vai alkaako nyt korttitalon romahdus tai siis alkanutkin jo.
Koittavat vielÀ viimiset lirut vetÀÀ pahimmille covid faneille? Passihan se pÀÀjuttu noille oli joten siitÀ koittavat pitÀÀ kiinni loppuun asti.

Ajatteluni on jo sen verran rappeutunut, etten jaksa googlettaa aiheesta, mutta onko tÀstÀ Italian "etÀtyöpiikkivaatimuksesta" jotain tarkempaa tietoa? Mulle on palanut pohjaan sellainen kÀsitys, ettÀ internetmagia olisi tÀssÀkin tapauksessa muuntanut jonkin "corner casen" yleistyksen tasolle, jota nyt vaan levitellÀÀn eteenpÀin sen kummemmin miettimÀttÀ. VÀhÀn kuten on kÀynyt "vain 10% rokotehaitoista ilmoitetaan" -teesin kohdalla.
KyllÀ se oli ihan ÀÀriluotettavan Ylen uutisissa. Passipakolta ei voinut vÀlttyÀ edes etÀtöillÀ.

TÀssÀ kohtaa tehdÀÀn se ettÀ todenteolla pilataan lasten vastuskykyÀ lopullisesti. Varmaan se sitten lohduttaa, kun muutaman vuoden pÀÀstÀ Tervahauta tai kuka nyt ikinÀ silloin on THL:n kipparina, pahoittelee syvÀsti. Ihan totaalinen epic fail tÀmÀ tulee olemaan.
Tuntuu ettÀ kaikki pitÀÀ valella tÀllÀ aineella jostain syystÀ. VertailuryhmÀn poisto aivan kaikista ja varsinkin tulevista aikuisista?
TÀssÀ vaiheessa aivan selvÀÀ ettÀ koko piikki turha valtaosalle. Lapsille suorastaan haitallinen.

Ei vaan mene jakeluun mikÀÀn muu kuin hyvin synkÀt syyt

"niin mene tapaa pÀÀttÀjiÀ, sairaalan johtavia henkilöitÀ pohjaa pÀÀtöksesi muihinkin lÀhteisiin"

SitÀhÀn minÀ olenkin tehnyt. Minulla on yhden kÀden verran ihmisiÀ alalla sairaaloissa ja hoitolaitoksissa töissÀ. PÀÀlle vielÀ yleiset huomiot plandemiasta sekÀ asiantuntioiden kritiikki mitÀ ei julkaista/kÀsitellÀ missÀÀn.

Ironisesti puhut ettÀ minÀ katson iltalehdestÀ mitÀ ajattelen? Jos minÀ ottaisin sieltÀ ajatukseni niin olisin kuten sinÀ. Aivoton robotti joka laittaisi holier than thou hymiöitÀ jokapuolelle samalla "neuvoen" muita.

En tiedÀ kÀsitÀtkö edes kuinka naurettava traagisella tavalla olet vai vedÀtkö vain hyvÀÀ roolia?
Jos sinulla on tuttuja töissĂ€ niillĂ€ kriittisillĂ€ osastoilla niin eikö heille sitten potilaiden taustat aukea vai eikö niihin vain sitten haluta uskoa? Minusta olisi hienoa ettĂ€ kun tĂ€mĂ€ tauti on niin vĂ€hĂ€pĂ€töinen ja mitĂ€tön niin tulkaa te skeptikot hoitamaan tuonne noita potilaita! 😁 ei tarvii suoja varusteita varmaan tms kun eihĂ€n se kesĂ€ flunssaa kummaisempi ole ja kun se ei nuoriin tartu niin mielellĂ€ni annan tilaa tĂ€llaisille henkilöille.

Asiaa sivuten, hymiöt tekstissÀ vievÀt koko viestin sisÀllön ala-aste tasoisen oloiseksi. Eka jutellaan muka fiksuja, sitten lÀtkÀistÀÀn se 3-5 hymiötÀ tekstiin. Koitetaan painottaa sitÀ muka hauskaa toimintaa, ei vaan jotenkin toimi.

Hauska miten teikÀlÀiset herjaa/keksii narratiivia 5g-folioista ja sirufolioista ja sitten itse lobbaa jotain helvetin sirua kÀden sisÀÀn :D

Ei tÀtÀ voi keksiÀ
Joo kyllÀ. Olen herjannut niitÀ idiootteja (lienee asiayhteydessÀ hyvÀksytty termi), jotka ovat ajatelleet ettÀ rokotteen mukana saataisiin ujutettua ihmisiin siruja. KyllÀ. Tai ettÀ 5G:llÀ "ohjattaisiin ihmisiÀ" yms. bullshittiÀ olen kritisoinut.
Olen myös tekniikasta senverta perillÀ, ettÀ tiedÀn ettÀ siruja ei vielÀ ole mahdollista tehdÀ niin pieniÀ ettÀ saataisiin se rokotteen partikkeileihin sekoitettua eli siru on toistaiseksi niin iso ettei se onnistu.
En lobaa mutta varmasti lobabisin, jos osuutta tommoseen tekniikkaan olisi.

Tulevaisuutta.

Jos on "perillÀ asioista", niinkuin sÀ sen sanoisit, niin tietÀÀ ettÀ on tekniikkaa kehitteillÀ missÀ tosiaan on pikkupikkurobotteja jotka sitten matkustaa ympÀri ihmiskroppaa korjaten ihmistÀ- mutta tekniikka ei anna vielÀ myöten tehdÀ niin pieniÀ asioita.

Voit myös antaa vastavÀitettÀ seuraavalle:
"mRNA koodaa koronaproteiineja. Useat koronarokotteet sisÀltÀvÀt mRNA:ta, joka kuljettaa lihassoluille kÀskyn rakentaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiproteiineja. Rokotteen vaikuttavaksi aineeksi on valittu juuri piikkiproteiini siitÀ syystÀ, ettÀ COVID-19-taudin aiheuttava virus kÀyttÀÀ niitÀ soluihin tunkeutumiseen.
mRNA-rokotteet kÀskevÀt ribosomeja tuottamaan soluille vierasta proteiinia, mikÀ auttaa lujittamaan immuunipuolustusta. Kun immuunijÀrjestelmÀ kohtaa piikkiproteiinin, se pitÀÀ sitÀ uhkana ja alkaa kehittÀÀ sitÀ vastaan vasta-aineita.
Kehossa valmiina olevat vasta-aineet auttavat immuunijÀrjestelmÀÀ reagoimaan nopeammin ja tehokkaammin siinÀ tapauksessa, ettÀ SARS-CoV-2-virus jossain vaiheessa hyökkÀÀ elimistöön."

LĂ€hde: https://tieku.fi/ihminen/mita-mrna-on

Jos sinulla on tuttuja töissĂ€ niillĂ€ kriittisillĂ€ osastoilla niin eikö heille sitten potilaiden taustat aukea vai eikö niihin vain sitten haluta uskoa? Minusta olisi hienoa ettĂ€ kun tĂ€mĂ€ tauti on niin vĂ€hĂ€pĂ€töinen ja mitĂ€tön niin tulkaa te skeptikot hoitamaan tuonne noita potilaita! 😁 ei tarvii suoja varusteita varmaan tms kun eihĂ€n se kesĂ€ flunssaa kummaisempi ole ja kun se ei nuoriin tartu niin mielellĂ€ni annan tilaa tĂ€llaisille henkilöille.
NÀmÀ samat skeptikot hoitaneet vastaavia flunssapotilaita vuosia.

YmmĂ€rrĂ€tkö? NĂ€mĂ€ samat ihmiset kenestĂ€ puhun eivĂ€t usko tĂ€hĂ€n lahkoosi pĂ€tkÀÀkÀÀn ja HE TEKEVÄT SITÄ TYÖTÄ MISTÄ ITSE HÖPISET.
En muista milloin jokunen vuosi oli joku "isompi" flunssakausi niin ei kuulemma eroa tÀmÀ mitenkÀÀn siitÀ. Paitsi kaikki paskempaa koronabyrokratian takia.

Ei sinua kielletĂ€ liikkumasta ja urheilemasta! EihĂ€n?? NiitĂ€ voi tehdĂ€ muuallakin kun salilla. Ei se lihasmassa sieltĂ€ mihinkÀÀn katoa jos vaan jatkaa tekemistĂ€ vaikka se ei suoraan punteilla tapahdukkaan. Kuten sanoin ravintola ruoat yms viihdykkeet on organisoitu uudelleen mutta kuitenkin saatavissa edelleen. Sinun henkeĂ€ tai terveyttĂ€ ei uhata mikĂ€li jĂ€tĂ€t rokotteen ottamatta. đŸ‘đŸŒ

PysytÀÀn ihan omien rajojen sisÀllÀ kuitenkin tÀssÀ asiassa sinuakaan ei italian lait koske niin he ovat linjanneet asiat sitten noin mutta aika skeptinen olen noiden etÀtöiden osalta ettÀ niitÀkÀÀn ei saa tehdÀ jos rokote puuttuu varmasti työnantaja ja alakohtainen jos on mutta en asu siellÀ niin en voi varmaksi sanoa mutta eipÀ minun toimenkuvaan vaikutakkaan.
Miten esim. voimanosto, painonnosto, ym. Kilpaurheilijat joiden vaan on pakko salilla tehdÀ suoritteita jotta tuloskunto pysyy. Jos vÀitÀt ettei se lihasmassa mihinkÀÀn katoa niin vÀÀrÀssÀ olet. EivÀt em. Yksilöt voi pururadalla pitÀÀ tuloskuntoa yllÀ. TiedÀn itse asiassa useita henkilöitÀ jotka ovat sanoneet etteivÀt ota kolmatta piikkiÀ vaikka mikÀ tulisi, koska ovat saaneet oireita kahdesta ensimmÀisestÀ.

Kun passi tuli, Marin ja Kiuru sanovat ettei se rajoita harrastuksia, edelleen voit kÀydÀ uimassa ym. Ja miten kÀvi? Ei enÀÀ pitkÀ matka Aussien keskitysleireistÀ ja se varmaan ihan ok sun mielestÀ? Niin ja kilpauimarit, miten luulet ettÀ he pitÀvÀt kuntoa yllÀ muuta kuin uimalla?

SelvÀstikÀÀn et ole ajatellut asiaa loppuun asti. TÀmÀ on kiristystÀ, millÀ pakotetaan ottamaan rokote, joka ei edes toimi ja joka aiheuttaa oireita yllÀttÀvÀn monessa ihmisessÀ.

Iltasanomien kolumnissa ukko selittÀÀ ettÀ superpassi olisi ratkaisu, ilman kolmatta rokotetta sitÀ ei saisi ja negatestillÀ ei enÀÀ pÀÀse ravintolaan. NÀin mm. Ranskassa tehtiin nyt. No, kenen piikkiin tartunnat sit laitetaan ku nousu vaan jatkuu? Varmaan joku rokottamaton vÀÀrennetyllÀ passilla?

Nyt herÀtys oikeasti.

Edit. ÄlĂ€kĂ€ kĂ€sitĂ€ nyt vÀÀrin. Olen ehdottomasti sitĂ€ mieltĂ€ ett riskiryhmĂ€lĂ€iset kĂ€yvĂ€t ottamassa rokotteen, mutta muilla se pitÀÀ olla vapaaehtoista, ilman mitÀÀn "jos et ota niin et pÀÀse tĂ€nne" -mandaattia.

Viimeksi muokattu:
Joo kyllÀ. Olen herjannut niitÀ idiootteja (lienee asiayhteydessÀ hyvÀksytty termi), jotka ovat ajatelleet ettÀ rokotteen mukana saataisiin ujutettua ihmisiin siruja. KyllÀ. Tai ettÀ 5G:llÀ "ohjattaisiin ihmisiÀ" yms. bullshittiÀ olen kritisoinut.
Olen myös tekniikasta senverta perillÀ, ettÀ tiedÀn ettÀ siruja ei vielÀ ole mahdollista tehdÀ niin pieniÀ ettÀ saataisiin se rokotteen partikkeileihin sekoitettua eli siru on toistaiseksi niin iso ettei se onnistu.
En lobaa mutta varmasti lobabisin, jos osuutta tommoseen tekniikkaan olisi.

Tulevaisuutta.

Jos on "perillÀ asioista", niinkuin sÀ sen sanoisit, niin tietÀÀ ettÀ on tekniikkaa kehitteillÀ missÀ tosiaan on pikkupikkurobotteja jotka sitten matkustaa ympÀri ihmiskroppaa korjaten ihmistÀ- mutta tekniikka ei anna vielÀ myöten tehdÀ niin pieniÀ asioita.

Voit myös antaa vastavÀitettÀ seuraavalle:
"mRNA koodaa koronaproteiineja. Useat koronarokotteet sisÀltÀvÀt mRNA:ta, joka kuljettaa lihassoluille kÀskyn rakentaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiproteiineja. Rokotteen vaikuttavaksi aineeksi on valittu juuri piikkiproteiini siitÀ syystÀ, ettÀ COVID-19-taudin aiheuttava virus kÀyttÀÀ niitÀ soluihin tunkeutumiseen.
mRNA-rokotteet kÀskevÀt ribosomeja tuottamaan soluille vierasta proteiinia, mikÀ auttaa lujittamaan immuunipuolustusta. Kun immuunijÀrjestelmÀ kohtaa piikkiproteiinin, se pitÀÀ sitÀ uhkana ja alkaa kehittÀÀ sitÀ vastaan vasta-aineita.
Kehossa valmiina olevat vasta-aineet auttavat immuunijÀrjestelmÀÀ reagoimaan nopeammin ja tehokkaammin siinÀ tapauksessa, ettÀ SARS-CoV-2-virus jossain vaiheessa hyökkÀÀ elimistöön."

LĂ€hde: https://tieku.fi/ihminen/mita-mrna-on
Voit varmaan jutella vaikka mikasan kanssa paskapiikistÀsi. Kertovaa miten esim. pfizerilla ollaan todella skeptisiÀ koko juttuun kuten paljastukset heidÀn tiedemiehiltÀ paljasti.

Ottakaa niin monta kuin tekee mieli.

NÀmÀ samat skeptikot hoitaneet vastaavia flunssapotilaita vuosia.

YmmĂ€rrĂ€tkö? NĂ€mĂ€ samat ihmiset kenestĂ€ puhun eivĂ€t usko tĂ€hĂ€n lahkoosi pĂ€tkÀÀkÀÀn ja HE TEKEVÄT SITÄ TYÖTÄ MISTÄ ITSE HÖPISET.
En muista milloin jokunen vuosi oli joku "isompi" flunssakausi niin ei kuulemma eroa tÀmÀ mitenkÀÀn siitÀ. Paitsi kaikki paskempaa koronabyrokratian takia.
En minĂ€ edusta mitÀÀn lahkoa! Minulle on ihan yhden tekevÀÀ otatko piikin vai et! Hoito on sinulle turvattu molemmissa tapauksissa. Se voi olla ettĂ€ vuode osastolla ei korona kummaisesti vaikuta kun sinne ne kriittisesti sairaat eivĂ€t tule. MinĂ€ jĂ€rjestĂ€n sulle tÀÀllĂ€ mun omalla kylĂ€llĂ€ tapaamisen jos vain suostut tulemaan fyysisesti paikan pÀÀlle. Nakkaa yhteystiedot tohon mun profiiliin niin hoidetaan. đŸ‘đŸŒđŸ˜Š

Back
Ylös Bottom