Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika harvoin kotimaisesta puusta tulee uusia asioita eteen, en oo kuullutkaan aiemmin visamännystä.
Eikä muuten kuuklekaan pahemmin tarjoile edes kuvaa moisesta.
Visamäntyjä tulee harvakseltaan vastaan.
Visakuusen olen nähnyt kahtesti, eli noin kerran vuosikymmenessä.
Siitä oli joskus luontoillassakin juttua että kuhtalaisen harvinainen.

Enkä tietenkään ajattele kokonaisuutta. Ei riitä älli siihen että ymmärtäis mikä olis kaikille yhtäaikaa hyväks.
images

Valitettavasti.

Onkohan mulla influenssa? Joka paikka kipeä, kuume nousee, hyvin lievä yskä/nuha. Ei oikeestaan edes nuhaa, ylväs nenäni on vain tukossa. Toisaalta ääni meni kans eilen, että joku laryngiitti voi olla kans.
Sanoinko jotain...
Jos on sama niin varaudu tosiaan 4-7 päivää olemaan veke, 13v junnulla kestänyt jo viikon mutta pahin kun räkä valuu tauotta.
Mulla kanssa oli monta päivää kuumetta ja paikat vähän kipeät, pääkipu oli tosiaan poikkeuksellinen jota on kyllä ollut ennenkin flunssan aikaan mutta nyt ei meinannut ees buranalla lähteä.

Sanoinko jotain...
Jos on sama niin varaudu tosiaan 4-7 päivää olemaan veke, 13v junnulla kestänyt jo viikon mutta pahin kun räkä valuu tauotta.
Mulla kanssa oli monta päivää kuumetta ja paikat vähän kipeät, pääkipu oli tosiaan poikkeuksellinen jota on kyllä ollut ennenkin flunssan aikaan mutta nyt ei meinannut ees buranalla lähteä.
Kyllä. Onneksi tosiaan räkä ei pahemmin valu, eikä kuume ole ihan normi influenssan tasoa. Toivottavasti sunnuntaiksi paranis sen verran että voi väijyvuoron ottaa vastaan.

Mullaki nuha, saatana. Siinä meni varmaan joulu sitten, perhepiirissä on henkilö viimeisillään raskaana, niin eipä sinne viiti mennä tartuttaan. Semminkin, kun mitä nyt näitä raskaana olevia on koronalla peloteltu. Kuume talttui, kun otti 1500mg paracetamoolia ja joi litran kuumaa teetä. Vaatteet kanssa kastui nukkuessa mummohiestä.

Edit, kitkarenkaat on pirun hyvät.

Edit2, piitääkö silti ottaa superkasko jossa 50% korotettu lunastusarvo autolle?

Mitäs äijät veikkaa, onko jetin talous rakennettu velan päälle kokonaan?
Kyllähän iso busines rahoitetaan aina velaksi. Jos ei muuten, niin ostetaan tavaraa, viinaa yms. laskulla ja kun on pari viikkoa maksuaikaa, niin kerkeää saada asiakkailta rahat jo moneen kertaan.

Sedu Koskisellakin nyrvähti pahemman kerran viimeaikojen businekset, vaikka oli ennen melkoinen kultasormi velkavivulla operoinnissa.

Back
Ylös Bottom