Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletteko lintulautamiehet huomanneet että pikkuvarpunen on yleistynyt viime vuosina. Siis velipuoli jolla on enemmän valkoista poskella.
Niin ne kai on tehneet, kun joskus lueskelin.

Täällä käy ihan normi varpusia. Ovat kai uhana-alaisia, joten ilolla vielä seuraan, kun voi.

koskahan aletaan huolestua imisille aiheituvista muista haitoista mitä tämän ankaran pelottelun ja rajoittamisen aiheuttaa?

jos ei gymillekkään pääse niiin poikamiehethän rapistuvat eikä Toivoa:kaan saada NAISta

kuka korvaa?

jos Isänmaa laitetaan 3viikoksi kiinni niin mitä ajankulua keksii yksinäinen poikamies? pinttynyt

Oletteko lintulautamiehet huomanneet että pikkuvarpunen on yleistynyt viime vuosina. Siis velipuoli jolla on enemmän valkoista poskella.
Meidän lintulaudalla ei tavallista varpusta ole näkynytkään, vain tuo pikkuvarpunen.
Punatulkkua ei ole näkynyt ja lokikirjan mukaan peippokin on havaittu mutta minä en ole nähnyt.
Olen myös ihan hiljattain lukenut, että hömötiainen on nykyisin erittäin uhanalainen. Meidän lintulaudalla käy säännöllisesti kolme.

Olen myös ihan hiljattain lukenut, että hömötiainen on nykyisin erittäin uhanalainen. Meidän lintulaudalla käy säännöllisesti kolme.

Hömö ja töyhtis vissiin tykkää kovertaa itse pesäkolonsa, ei ihme jos tehomettätaloudessa vähenevät.
Joskus juniorina mökillä otin sellaisen alustavasti hieman lahon koivunrungon pätkän ja koversin siihen hieman kolon alkua ja pistin terveeseen puuhun kiinni, niin töyhtötiainen tuli siihen välittömästi ja nakutteli pesän itselleen.

Onko kymit ollu kiinni jossaki välissä? En ole huomannu.

Minun body on ihan paska, sekä in et out.

Ja nyt sitä bodya kolottaa jokapaikasta, nenä on tukossa (eij vuoda kumminkaan :unsure:), kurkku kipiä. Mutta tikuttaja oli toiseksi helläkätisin, vastausta odotellessa, mutta saikutan kyllä huomisenkin. Ei pysty, eikä viitti tartuttaa muita, ens viikolla saa sitten olla yksin töissä kun muut on kipeenä.

Gymit pian kii. Näin hesari ja tietopyyntö, jos oikein tavasin.
Pahoittelen itsekkyyttä ja omaan napaan tuijottamista, mutta on niin piäni pää ja vähän järkee, ettei pysty murehtimaan koko maan asioita.
Muistaakseni täällä oli 2vko salit kii? Ja nyt passilla auki. En jaksa uskoa, että täällä menis kii. Kahtellaan.

koskahan aletaan huolestua imisille aiheituvista muista haitoista mitä tämän ankaran pelottelun ja rajoittamisen aiheuttaa?

Niille joille koituu haittaa pelottelusta ja rajoittamisesta, koituis haittaa muutenkin millon mistäkin. Haitan ja mielensäpahoittamisen määrä on vakio. Vaikkei olis koronaa olis maahanmuutto, suvivirsi, lumeton alkutalvi, bensan hinta, kurinpito koulussa, vasemmisto, oikeisto yms yms hän hetero aapinen tätillä munat

Onko kymit ollu kiinni jossaki välissä? En ole huomannu.

Minun body on ihan paska, sekä in et out.

Ja nyt sitä bodya kolottaa jokapaikasta, nenä on tukossa (eij vuoda kumminkaan :unsure:), kurkku kipiä. Mutta tikuttaja oli toiseksi helläkätisin, vastausta odotellessa, mutta saikutan kyllä huomisenkin. Ei pysty, eikä viitti tartuttaa muita, ens viikolla saa sitten olla yksin töissä kun muut on kipeenä.
Jos sama kuin mulla niin vedät 4-6 päivän huilin, mulla oli bonuksena monen päivän päänsärky jota ei yleensä ole.

Jos sama kuin mulla niin vedät 4-6 päivän huilin, mulla oli bonuksena monen päivän päänsärky jota ei yleensä ole.
No, mulla on pää kipiä muutenkin aina. Ei tässä muuten, sairastetaan pois, mutta työt kasaantuu. Tänään piti peruttaa torin laidalla norkoilu, ne pitäs käyä jossaki välissä kattoon ens viikolla normitöiden päälle, 3 leikkuuta peruuntuu, saa nähä to poli, joku 15 käyntiä, joista ainakin yhdellä olis jo vähän kiire.

Pahoittelen itsekkyyttä ja omaan napaan tuijottamista, mutta on niin piäni pää ja vähän järkee, ettei pysty murehtimaan koko maan asioita.
Muistaakseni täällä oli 2vko salit kii? Ja nyt passilla auki. En jaksa uskoa, että täällä menis kii. Kahtellaan.
Omalle kymille ei tarvi passia. Samoin avantouinti mennyt ilman passia.

Ja jos gymit kii, niin hiihtoa ja pyöräilyä, ei vaikuta elämään yhtään negatiivisesti.

Back
Ylös Bottom