Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helsinki on kyllä aika turha paikka, totta.

No näinkin, mutta täältä pääsee nopiasti pois kaikille mantereille. Kotoa 5min kävely asemalle, 18min junassa ja on kv-lentoasemalla, tai taksiin 20min jos haluaa nähdä vain yhden neekerin matkalla. Mutta anyway jos ahistus iskee, pääsee nopiasti pakoon.

Aina voi olla ylpeä kotiseudustaan ja muistaa, että on myös heitä jotka asuvat Forssassa.

manalaex1.jpg

Kai sitä nyt jotaki kakkaa löytyy ku vähän miettii?
No en tiiä. Oon aika tyytyväinen elämään tällä hetkellä. Ei miehiä, ei huolia. Toki oppari nyt vois olla valmis, mutta sekin alkaa olla niin hyvällä mallilla ettei senkään teko kauheesti enää harmita.

Aina voi olla ylpeä kotiseudustaan ja muistaa, että on myös heitä jotka asuvat Forssassa.
Forssa on hieno paikka. Kävin kerran intistä lomilla siellä. Meininki oli asiallista. En päässyt tanssiravinteliin lenkkarit jalassa. Ihan kuin elokuvissa! Ravintelissa Bar 51 tjsp... kaikki sujui odotusten mukaan: En saanut. Jälkeenpäin luin lehdestä, että joku oli uhitellut puistossa ja tyrmätty yläpotkulla. Olin onnellinen etten se ollut minä. Forssa oli tarkoitus kokea uudestaan, mutta rauha koitti ensin.

Aina voi olla ylpeä kotiseudustaan

Joskus vuonna nakki oli työkaveri Pieksämäeltä joka todella vuolaasti haukkui kotikaupunkiansa silleen ei vaan kerran, vaan otti mielellään useasti puheeksi isommassakin seurueessa miten paska mesta ja kertoi esimerkkejä nakkikioskilla turpaansa saaneista ja konkursseista ja autioitumisesta jne.
Kaikesta huolimatta: jonkinlainen jopa suurikin ylpeys siinä oli mukana.

No näinkin, mutta täältä pääsee nopiasti pois kaikille mantereille. Kotoa 5min kävely asemalle, 18min junassa ja on kv-lentoasemalla, tai taksiin 20min jos haluaa nähdä vain yhden neekerin matkalla. Mutta anyway jos ahistus iskee, pääsee nopiasti pakoon.
No kuhan on paikka mihin mennä, niin ihan sama jos siinä pitää hetki enemmän autoilla/lentää/junailla. No ei helvetti, ei nyt sentään junailla, jotain rajaa.

kerkisit ensin, Minun sanavalinta olisi vain ollut hinmpunverran eri, merkitys sama

ällöttävää positiivia

Back
Ylös Bottom